Jultråden 2019

Dottern har bakat pepparkakor och tigerkaka idag, trevlig överraskning när man kom hem från hundträningen 😊. Nu har vi adventsfikat och jag ska mysa ner mig framför brasan med en ljudbok tror jag, älskar vår kamin! Det måste nog vara det absolut bästa i vårt hus, vet inte hur man överlever utan en 😋.

IMG_20191201_163552.jpg
 
Nja... förra året var mycket bättre. Men den kan ju bättra sig efter hand. Inte lika charmig och rolig som förra året. Kändes mer riktad till barn än till hela familjen.

Jag älskar förra årets, men har för mig att jag var tveksam efter första avsnittet... det tog nog ett till innan jag var fast :).
 
Tänt vare här!

11.jpg


Vi har satt upp en ljusslinga på hela vägen runt staketet till vår lilla trädgård på framsidan också och två grannar har redan sms:at och tackat eftersom det ser så inbjudande och mysigt ut när man/de kommer hem :D
 
Tittar på julkalendern, den verkar ju jätterolig :D De har hämtat ideér från Musse på husvagnssemester tror jag, tomtens säng var väldigt lik Kalles säng när Musse väcker honom. :D
 
Tänt mitt eget kalenderljus 😊(var inte hemma igår).

Såg just dagens avsnitt av julkalendern, visst den är lite fjantigare än ifjol, mn jag gillar den :). (och huvudmålgruppen är väl ändå barn va? 😉)
 

Bifogade filer

  • 20191202_083804.jpg
    20191202_083804.jpg
    232,2 KB · Visningar: 9

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp