Juridik -Exet och tillika hyresgästen tömmer kåken.

Tack fina du. Dock bor vi drygt 40 mil söder om Stockholm.
Ja man har ju inte så mycket att välja på, så det är bara att hålla sig till utstakad väg och bida sin tid. Spara på energin och rida ut stormen. Grejen är att lära sig dansa i regnet istället för att klaga över det trasiga paraplyet.
Även jag bor för långt bort för att hälpa,någon bra barnvakt är jag inte men hästarna kunde jag skött och måla är jag en :devil: på. :D
För du har väl pållarna kvar?
 
Beundransvärd metafor, helt ny för mig. Sänder massor med styrkekramar. :)
Haha, några av mina lärare genom åren var duktigt trötta på mina metaforer. Särskilt på universitetet. Men de liksom bara ploppar ur min mun likt feta paddor på väg till bästa vårdiket. Finns ju så klart en och annan som såg det positivt och gav cred också. eller som kollegor på ett tidigare jobb; de skrev en bok med alla mina uttryck så de lättare skulle förstå
 
Nåja, vi är nu så pass långt komna att vi bestämt att ha det klart för uthyrning från 1 januari. Så då kom vi till nästa fas, 1. höj tempot. 2. hitta en hyresgäst -kan ju vara bra att ha en ..
 
Det är ganska gött när man får påminnelser om varför ex är just ex...
Japp och där blir jag påmind varje dag. Det är verkligen konstigt hur folk förändras. Mest förvånad blir jag över att någan kan uppföra sig som en påse skit, särskilt kläcka ur sig kommentarer som -om du inte valt att skilja dig så hade det inte blivit såhär! Det är ditt fel, skyll dig själv.
Särskilt när personen nu lever tillsammans med en annan, måste kännas som ett slag i magen på henne. Eller så vet hon inte att han säger så då han står här och gastar på gårdsplanen.
 
Jag har kanske skrivit det tidigare, men man jag tycker det är helt otroligt att man kan ha levt med en man i så många år utan att känna honom. När jag separerade från mitt ex såg jag en helt annan man än den jag trodde jag kände, hänsynslös, oansvarig, snål och oempatisk. Jag undrar var han hade gömt honom under alla dessa år. :crazy:
 
Jag har kanske skrivit det tidigare, men man jag tycker det är helt otroligt att man kan ha levt med en man i så många år utan att känna honom. När jag separerade från mitt ex såg jag en helt annan man än den jag trodde jag kände, hänsynslös, oansvarig, snål och oempatisk. Jag undrar var han hade gömt honom under alla dessa år. :crazy:
Ja visst är det konstigt. Bitterhet är oklädsamt.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp