Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Just 4 You 1006

Emmmmma

Trådstartare
Någon som har en avkomma efter honom? Hur är dom i sätt/strl/utseende mm? Eftersom han inte fick så många avkommor skulle det va kul om nån visste något. :bow:

Jag känner en avkomma till Just 4 You. Han gick på bete med min unghäst förra året.
En urtrevlig häst, jättestor (tycker jag som är van vid ponnier), snygg att se på. Fick 47 p av 60 på fölmönstringen. Jag kan knäppa några bilder på honom och PM:a om du vill?

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6511 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Ekonomi&Juridik Det är så här att jag har haft ute en ny hovslagare pga min ordinarie var sjukskriven.. och bad om en "vinterskoning" alltså snösulor...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 160
  • Artikel
Dagbok Jag fyllde år i veckan. Jag tycker inte sånt är viktigt alls och har aldrig varit road av nåt firande. Men inte en enda vän hörde av...
Svar
15
· Visningar
1 439
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
11
· Visningar
1 288
Anläggning Jag står idag i ett nybyggt stall fullutrustat med tillhörande bekvämligheter som varmvatten, flera spolspiltor osv. Anläggningen har...
2
Svar
25
· Visningar
2 309

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Har ni badat än? :)
  • Vinterföräldrar 2019/2020
  • Vad gör vi CXXXII

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa katträdet/klösmöbeln?