Just nu del VIII

Just nu försöker jag få 7 åringen och gå in och duscha istället för att bara fara runt.
 
Just nu sitter jag och läser inlägg efter inlägg från kollegor som, liksom jag själv, har jobbat sin sista dag på Kirseberg. Säk-kvinspen gav oss idag lov att ta in våra mobiler så efter smörgåstårte-ätandet gick jag och mina tre kollegor Shaban, Ola och Filip samt min dotter igenom hela huset och fotade ordentligt.
Unga fröken tyckte att det var väldigt roligt att få busa runt i fängelset. Det är få 4-åringar som har fått göra det :p (Hon har varit där på anhörigdag tidigare men nu var det fritt fram att fara runt ordentligt.)
 
Just nu sitter jag och försöker återställa min iPhone för att se om problemet kvarstår efter att ha fabriksåterställt den en gång. I morgon ska jag försöka fixa nytt SIM-kort och se om det får problemet att försvinna. Helst vill jag bara gå och lägga mig *gäsp*
 
Sitter och letar designinspiration till föreningens nya hemsida. Ett jävla myller och skitsvårt att veta vad som kan tänkas bli bra för just våra syften.
 
Just nu är jag galet trött, ska lägga mig i sängen och lyssna på musik lite. Men troligtvis lär jag inte höra mycket innan jag sover :p
 
Just nu försöker jag få en sur mini och sluta sura och sova istället. Tydligen är det mitt fel att jag inte är tankeläsare och automatiskt vet vilken saga han vill höra. :meh:

Först stora sonen som får världens utbrott på mig för att han själv hade sönder sina glasögon. Det var tydligen mitt fel det också. Sedan mini nu som skriker och kastar gosedjur på mig. Idag tycker jag faktiskt inte om att vara förälder :wtf:
 
Just nu sitter jag och kollar på ''Game of Thrones'' efter att ha spelat tv-spel med några kompisar i 8 timmar. Var så kul att vi glömde bort tiden. :p
 
Just nu ligger jag i sängen och kollar på nyheter. Ska alldeles strax gå upp och ut till stallet. Vill egentligen väcka dottern som idag fyller 4 år men låter henne sova 1,5 timme till :)
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 928
Senast: Marita73
·
Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 623
Senast: Breaktown
·
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
634
Senast: Liten
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
466

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp