Just nu funderar jag på….Del 2.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varför folk verkar tycka att jag är så ointressant? Förnekar inte att det är så, men redan innan vi pratat liksom.
 
Hur märker du att de verkar tycka det?
Är med i en "dejtingapp" för att hitta tjejkompisar. Har en helt okej utförligt skriven presentation men väldigt sällan skriver någon först. På jobbet är det ingen som kommer till min maskin bara för att prata, men ser att de omkring ofta får "besök". Det kan lika gärna handla om att jag ser otillgänglig ut/inte tillräckligt glad. Mitt ex vänner var inte heller intresserade av att prata med mig trots att vi hade i alla fall ett gemensamt intresse. Jag vet inte.
 
Är med i en "dejtingapp" för att hitta tjejkompisar. Har en helt okej utförligt skriven presentation men väldigt sällan skriver någon först. På jobbet är det ingen som kommer till min maskin bara för att prata, men ser att de omkring ofta får "besök". Det kan lika gärna handla om att jag ser otillgänglig ut/inte tillräckligt glad. Mitt ex vänner var inte heller intresserade av att prata med mig trots att vi hade i alla fall ett gemensamt intresse. Jag vet inte.
Vad knepigt. Fast just i appen kanske många drar sig för att skriva först? Jag vet inte heller såklart.
 
Har hört att det är svårt med appar där man söker vänner just för att folk inte vill vara först med att skriva. Folk är så rädda att bli bedömda själva, vilket jag förstår men det blir tyvärr ett stort hinder när de vill egentligen :/
 
Har hört att det är svårt med appar där man söker vänner just för att folk inte vill vara först med att skriva. Folk är så rädda att bli bedömda själva, vilket jag förstår men det blir tyvärr ett stort hinder när de vill egentligen :/
Så är det säkert! Jag är likadan. Det är just därför jag försöker få med mycket i texten att återkoppla till. Vissa skriver bara någon mening med "träffas gärna för fika eller blabla". Ok, kul men jag får ingen information om dig alls och vet inte vad jag ska skriva 😅
 
Se det såhär, du har ett bra huvud och har en kandidat i alla fall, Det är något att bygga på.
Har du jobbat med något som en rekryteringsfirma kan vara intresserad av? isåfall sätt staus på linkedin att du söker jobb. Det kan du göra i alla fall. Jag jobbar inom teknisk informations hantering, och lönen är bra. löjligt bra. nackdelen är att det är lätt att bränna ut sig.
Tack för tips ☺️
 
Undrar varför stenar blir för gamla. Efter ett visst antal år ger de inte alls samma effekt på aggregatet. Pratar om bastu alltså. Men varför?
Och undrar om det finns någon viss sort som är bättre än den andra?
 
Varför det blandas in olja i russin? Är det bara jag som tycker att russinen får en sämre smak då? Ibland nästan härsken...

Coop änglamark och sunmaid har i alla fall oljefria russin.
 
Funderar på om Fjällräven kan tänkas laga spännen som gått sönder på ens ryggsäck. Stora killen tuggade sönder ett sånt där snäppfäste i plast när jag precis köpt ryggsäcken. Jag fortsatte använda den för att den går att stänga ändå, men det blev en vass kant där som jag gjort mig illa på flera gånger.
 
Funderar på om Fjällräven kan tänkas laga spännen som gått sönder på ens ryggsäck. Stora killen tuggade sönder ett sånt där snäppfäste i plast när jag precis köpt ryggsäcken. Jag fortsatte använda den för att den går att stänga ändå, men det blev en vass kant där som jag gjort mig illa på flera gånger.
De lagade min dragkedja men det var ju mer på garanti än att jag haft sönder den… men man kan alltid fråga! 😃

(Är säkert hutlöst dyrt dock 🫣)
 
De lagade min dragkedja men det var ju mer på garanti än att jag haft sönder den… men man kan alltid fråga! 😃

(Är säkert hutlöst dyrt dock 🫣)
Ska definitivt fråga! Tänkte säga att det spelar ingen roll vad det kostar, men det finns ju en smärtgräns även om det vore väldigt mycket värt att få det fixat.
 
Funderar på om Fjällräven kan tänkas laga spännen som gått sönder på ens ryggsäck. Stora killen tuggade sönder ett sånt där snäppfäste i plast när jag precis köpt ryggsäcken. Jag fortsatte använda den för att den går att stänga ändå, men det blev en vass kant där som jag gjort mig illa på flera gånger.
Annars lämna till en skräddare. Dotterns ryggsäck fixade de dragkedja på för några veckor sedan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 238
Senast: Glimra
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
4 590
Juridik & Ekonomi Jag har precis börjat ta ut min Allmänna pension. Har tyvärr ingen tjänstepension. Men jag kommer att fortsätta jobba - frilanskontrakt...
Svar
2
· Visningar
426
Senast: Otherside
·
Svar
1 121
· Visningar
112 452

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp