Just nu funderar jag på...

Status
Stängd för vidare inlägg.
För att fibrerna slits olika och håller smuts olika, har olika krympningsgrad även i låg temperatur m.m.
Ja, i teorin är jag med på det. Men om en står och ska köra sina blandade vardagstoppar och -tröjor i hushållsmaskinen hur relevant är det då att göra separering just av bomull och syntet?
 
Det finns väldigt många som blir bestraffade av rättssamhället trots att det inte "var deras fel", särskilt aktivister. Tycker det är naivt att tro annat.
Nja väldigt många håller jag inte med om.
Och du kan väl knappast mena att personerna i detta fall är oskyldiga?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
331
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 333
Senast: tuaphua
·
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 520
Senast: Voeux
·
L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
18 270
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp