Just nu funderar jag på...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fölnamn är kul! Vad heter mamma å pappa? Vad är det för typ av häst? Ponny, storhäst? Varm eller kallblod?
Det är en nsv bruks. Mamma heter Kulla och pappa Viking. Kuling känns givet men det föddes en Kuling förra året. Det gör väl inget egentligen men helst ser jag ju att eventuell namne är lite äldre. För sto har jag bestämt mig för Källa.
 
Det är en nsv bruks. Mamma heter Kulla och pappa Viking. Kuling känns givet men det föddes en Kuling förra året. Det gör väl inget egentligen men helst ser jag ju att eventuell namne är lite äldre. För sto har jag bestämt mig för Källa.
VikkeVille.
 
Det är en nsv bruks. Mamma heter Kulla och pappa Viking. Kuling känns givet men det föddes en Kuling förra året. Det gör väl inget egentligen men helst ser jag ju att eventuell namne är lite äldre. För sto har jag bestämt mig för Källa.

Jag gillar namn med attityd så spontant tänker jag Kanon. :cool: I kategorin något snällare så Kamrat eller Kasper. Men det är svårt, det är ju så väldigt individuellt vilka namn man tycker är fina.
 
Just nu funderar jag på varför jag inte släppte blicken från mobilen när jag hällde upp mjölk på gröten. För jag gjorde inte det. Jag har nu en skål med gröt och fil. Det är inte, ehh... som vanligt. Inte riktigt lika gott faktiskt.
 
Funderar på varför jag är så extremt trött just nu och varför absolut ingenting fungerar. Får kämpa för att inte somna framför datorn
 
Funderar över var energin kom ifrån. Hur jag ska bibehålla den. Huvudet är lika rörigt som förut men jag gör liiiite mer än jag brukar hemma. Kroppen är dock inte med på banan men så får det vara.
 
Vad sjutton det var jag skulle kolla upp på Pinterest. Kom på något igår kväll när jag skulle sova men ville inte ta upp telefonen. Nu ett dygn senare kommer jag bara ihåg att jag har glömt något.
 
Och så funderar jag på om jag ska säga upp HBO streamingtjänst. Har ju den mest för sonens skull numera och han får lära sig betala själv för sitt abonnemang kanske, han är numera inte längre en tonåring som bor hemma, men jag har inte tänkt på att avsluta. The Walking Dead och Fear the walking dead går ju dessutom där, de vill jag ju se.
Och tidningen Sydsvenska dagbladet.
Tycker det räcker med Viaplay, netflix och Sörmländska Nyheterna. Kanske.
 
Funderar på när jag kan flytta min julkaktus. Skulle vilja ha den i ett fönster, i samma rum den står nu.
Men nu har den börjat få massor av nya blad, så den verkar ju trivas där den är, och så har jag förstått att de är så känsliga för flytt att de kan börja tappa blad t.o.m. om man bara vrider krukan 😣
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
301
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 278
Senast: tuaphua
·
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 485
Senast: Voeux
·
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
17 582
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp