Just nu funderar jag på...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad tusan jag ska ha på mig för kläder på lördag.

Weird-Fashion-Trends-2016-week.jpg
 
Det kanske är en ny uppfinning, en slags löparkokong som en liksom bara drar åt kring ansikte och ben, armarna fritt inuti. Inget skav eller så. Vattnet rinner av fjällen som ändå andas underifrån.

...hur rika tror du vi kan bli på det här? :D
Alltså, JA! Tror stenhårt på den idén! :D
 
Om det verkligen är så att alla fåglar bajsar ovanligt mycket i vår eller om det är något jag fått för mig. Samtidigt – varför skulle jag få för mig det?
Småfåglar äter ju mycket fästingar, så kanske äter de extra mycket i år då? För de skiter glatt på min veranda
 
En bukefalist som målar fick mig att fundera ikväll på uhr man tolkar olika målningar och vilka känslor de ger. Samt att det kan vara viktigt att rannsaka sig själv i de funderingar /fördomar man har som kommer fram gno konst?
 
Tittar på en serie, och en man gör sina morgonrutiner. Först dusch, sedan rakar han ansiktet och huvudet. Så nu undrar jag, gör folk verkligen det i den ordningen?

När min sambo rakar sig (ansikte och huvud) så gör han det före dusch, vilket jag tycker känns som den vettiga ordningen, för annars fastnar ju allt hår på den fuktiga huden.

Min man rakar sig efter duschen. Han säger att den varma duschen mjukar upp och gör det lättare att raka.
 
Hur auto på torktumlare/torkskåp fungerar. Hur vet den när kläderna är torra? Varför är mina kläder alltid lite fuktiga fastän den är inställd på extra torrt?
 
Funderar över hur stor betydelse ord har när en pratar med tonåringarna på jobbet. Nämnde Roadkill i ett skämt till några som var ute och åkte bil. Gissa vad hade dom med sig tillbaka? Att jag aldrig lär mig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
330
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 333
Senast: tuaphua
·
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 520
Senast: Voeux
·
L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
18 267
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp