Just nu funderar jag på...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att jobba natt är som att duscha eller försöka somna. Så mycket märkligt som dyker upp. Funderar just nu på om det finns någon i min ålder som aldrig har ätit risifrutti 🤔
Åt min första för några månader sedan :D har köpt som mellanmål till snabba tillfällen för sonen och då slank det ner en till mig också. Men aldrig som barn etc.
 
Jag funderar på om syrenhortensian som jag planterade ifjol har dött under vintern, den ser väldigt ickelevande ut nu 🤔😔
Har bara erfarenhet av fullvuxna exemplar sedan tidigare, så vet inte riktigt hur ungarna ska skötas 🤭
 
Jag funderar på om syrenhortensian som jag planterade ifjol har dött under vintern, den ser väldigt ickelevande ut nu 🤔😔
Har bara erfarenhet av fullvuxna exemplar sedan tidigare, så vet inte riktigt hur ungarna ska skötas 🤭
De ser extremt döda ut på våren, jag hoppas att mina fem som är nyplanterade kommer vilja leva :D
 
Jag funderar på hur länge jag ska ha ont i röven och hur stort blåmärke jag får efter dagens flygtur... eller flygotur kanske. Nä, även om jag har ont där bak, så kunde jag gå hem till stallet och har inte behövt åka till akuten. Det var tur. Å hästen stod utanför stallet, fast bakom knuten och såg dum ut. Men han var hel, och det var oxå tur.
 
Att jobba natt är som att duscha eller försöka somna. Så mycket märkligt som dyker upp. Funderar just nu på om det finns någon i min ålder som aldrig har ätit risifrutti 🤔
Jag har bara ätit hemmagjord räknas det. Men jag skulle aldrig få för mig att köpa färdiggjord gröt i korv heller.
 
Å så funderar jag på hur lång tid det tar för er att "göra stallet" eller "sysslorna" för en häst, utan att rida. Mocka box och hage, sopa lite, göra ren å fylla på vattenhinkar/baljor ute å inne. Packa o väga höpåsar å fixa kraft. Borsta/kratsa, plus det viktigaste av allt, (har jag glömt nåt?) klappa å gosa lite med hästen.
3-4 timmar :D
 
Satt och skrollade runt på Facebook. Ser i förbifarten att någon skrivit "He's interested in Linux because he's left handed". Jag kom av mig i mitt skrollande men hittar inte tillbaka för en förklaring.
Vad menar de? Varför skulle han vara intresserad av Linux bara för att han är vänsterhänt?

Jag försökte göra en studie bland mina vänsterhänta kontakter, men klockan är sex på morgonen en lördag och ingen svarar..
 
Satt och skrollade runt på Facebook. Ser i förbifarten att någon skrivit "He's interested in Linux because he's left handed". Jag kom av mig i mitt skrollande men hittar inte tillbaka för en förklaring.
Vad menar de? Varför skulle han vara intresserad av Linux bara för att han är vänsterhänt?

Jag försökte göra en studie bland mina vänsterhänta kontakter, men klockan är sex på morgonen en lördag och ingen svarar..
Det finns en inställning på Linux Mint där man kan invertera höger och vänster musklick. Vilket betyder att man kan använda musen på ett bättre sätt med vänster hand.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
301
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 278
Senast: tuaphua
·
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 485
Senast: Voeux
·
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
17 582
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp