Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.

Lightzone

Trådstartare
Just nu fascineras jag över att ett litet inlägg på fb om att man är dålig som missar en konsert (ikväll, fantastiskt band, men pengarna kommer inte förrän nästa vecka) kan göra en så ledsen. Och göra att man får så ont i hjärtat.
Orkar inte.
 
Sv: Just nu... II

Skit i det, du vet själv att du inte är dålig för att du missar en sån sak :)


kl

Just nu kollar jag på tv som vanligt vid den här tiden och sen ska jag fixa middag.
 
Sv: Just nu... II

*KL*

Just nu har jag precis blivit dumpad och det känns som att min värld håller på att gå under.
 
Sv: Just nu... II

Du har så rätt :)
Har sovit nu och kör vidare på att läsa massor ikväll och ta det lugnt.
 
Sv: Just nu... II

Just nu ligger jag i sängen och är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Har sovit 11timmar. Känns som att jag skulle kunna sova minst tre till. Vadfan?

Edit: och nu, en kvart senare är trycket över bröstet tillbaka, andnöden är ett faktum och hjärtat gör ont. Ska det vara såhär? För jag orkar inte...
 
Senast ändrad:
Sv: Just nu... II

Kl

Just nu sitter jag och har rast på jobbet samtidigt som jag mår illa som fan och är helt snurrig i huvudet. Får hoppas det går över snart.
 
Sv: Just nu... II

Det var bud på det, men nu verkar det som att vi typ är tillsammans igen, eller nåt liknande. (Snurrigt, oh ja.)

Så, ja - just nu är jag mest känslomässigt förvirrad.
 
Sv: Just nu... II

kl

Just nu sitter jag och läser mina adoptionspapper från myndigheter/fosterhem i Sydkorea, som jag efter många om och men fått tag i. Står "is a little quick tempered" på två månader. Det börjades visst i tid.
wink.gif
 
Sv: Just nu... II

Kl

Just nu avskyr jag dig. Kommer det en dag när du inte kommer hem skulle jag enbart bli lättad. Äckliga elaka jävla svin.

Flytta hemifrån var det ja...
 
Sv: Just nu... II

Just nu tittar jag på Adventure Time och undrar när det ska få sluta göra ont i magen och bröstet. ORKAR INTE. Skulle pratat ut med en vän ikväll och förhoppningsvis få bort lite av allt som ligger och gnager men nu kunde han inte... så får vänta till slutet på nästa vecka. Fan också. Kan jag bara få sluta grubbla tills dess?

Nåja, hoppas konserten imorn och helgen hjälper till med att hålla tankarna i styr...
 
Sv: Just nu... II

Kl

Just nu sitter jag på tåget, som är nästan tre timmar försenat. Jag kommer vara hemma halv e ett i natt. Har tagit hittills fem h att åka halva den sträcka som igår tog fyra h.
Härligt va?

Dessutom har mina eksem gått bananer. De har bestämt sig för att bryta ut på ovansidan av fötterna. AJ
 
Sv: Just nu... II

Just nu sitter jag på flygbussen efter att ha stigit upp alldeles för tidigt i morse (03.30). Svensk sommar here I come! :D
 
Sv: Just nu... II

just nu äter jag frukost, jobbar lite samtidigt och funderar på hur jag ska lägga upp dagen. Funderar också på var den utlovade solen och värmen är?
fortfarande molnigt och bara 13 grader, brrrrrr
 
Sv: Just nu... II

Vill du byta? Här är det +26 :D

Jag hoppas att det blir svalare för annars kommer jag smälta bort på hästryggen....
 
Sv: Just nu... II

kl

Alltså jag döööör! Har knappt några kläder på mig och jag svettas ihjäl! Jag hoppas nästan vi får rida inomhus om det här såhär varmt.....
 
Sv: Just nu... II

KL

Just nu ligger jag på en filt i trädgården och njuuuter av livet och allt fint som finns. Så himla gött att vara här!
 
Sv: Just nu... II

kl

Just nu läser jag en diskussion på en annons på FB där säljaren just blivit upplyst om att hästen hon säljer är en nordsvensk brukshäst och inte en kallblodstravare, som angivet i annonsen. Svaret var "jaså, vet ingenting, fick höra att den är travare". Mycket fascinerande.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
736
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 150
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
408
Senast: Silver Girl
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 700
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp