Just nu suger det rejält...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu när han mår bra, mår jag sämre då jag blir påmind om vad vi hade.
Hur ska en förhålla sig till detta tillstånd?
Träffades vi så sent i livet för att jag skulle finns vid hans sida under denna period?
Finns det en mening?
Vad ska jag göra``
När han mår dåligt, blir han även negativ, helt förståeligt :heart Men vardagen blir så otroligt tung. Nu mår han bra, och jag håller på att psykbryt.
Fan
 

Jag har följt dina inlägg på sidan av och beklagar verkligen den sits ni hamnat i! Det måste verkligen vara fruktansvärt och ett stort känslomässigt kaos:cry:. Jag tänker också att eget samtalsstöd för dig skulle vara jätteviktigt! Du lever också i kris och sorg och behöver få klä alla känslor i ord. Sorg, ilska, rädsla, you name it.

Kan inte bidra med mera än att du och din familj finns i mina tankar:heart
 
Jag har testat samtal, funkar inte, för de finns inte där när jag krisar. När jag inte krisar så kommer inget ut ur mig :cautious:
 
Jag har testat samtal, funkar inte, för de finns inte där när jag krisar. När jag inte krisar så kommer inget ut ur mig :cautious:
Tycker du om att skriva? Skulle det kunna vara nåt att ta till när det blir kris? Eller har du nån vän som du kan lufta dina tankar tillsammans med?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
743
  • Artikel
Dagbok Eller så har senaste dagarna känts i alla fall. Jag verkar ha tre känslolägen just nu; hysteriskt skratt, gråt eller apati. Stress...
Svar
11
· Visningar
1 175
Senast: Sasse
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 226
  • Artikel
Dagbok Jag har tänkt VÄLDIGT mycket idag. Eller inte bara idag men MEST idag. Men om jag ska börja nånstans så var det med bråket eller hur jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 628

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp