Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.

iNHALE

Trådstartare
Tänkte starta en ny tråd i stil med "irriterad på" och "glad för" trådarna, men som istället ämnas belysa vad alla bukare hittar på just nu.

Så nu är ju då frågan, vad gör du just nu?


Just nu sitter jag här i sängen, håller ett öga på pastagratängen i ugnen och funderar på om jag ska spela DC Universe Online eller Darksiders.
 
Sv: Just nu...

Sitter på facebook och kollar vad mina vänner har "gillat" för sidor, inspirerad av tråden på Senior. Ska i detta nu gå ut till stallet och ge hästen lite mera hö, stackaren står inne med hovböld.
 
Sv: Just nu...

Sitter och svullar på en gurka (jodå) i ett försök att lugna ner mig från mina utbrott när jag spelar Modern Warfare. :angel: Jag har åtminstone inte kastat sönder några kontroller på ett par veckor så jag är stolt över mig själv, haha.
 
Sv: Just nu...

Ska slita mig från datorn och gå och duscha, som jag har tänkt göra i typ 45 minuter :p
 
Sv: Just nu...

Sitter och sammanfogar lite bilder och nynnar med på ytterst dålig spanska ihop med Ritchie Valens i dennes "La bamba". :D
 
Sv: Just nu...

Just nu funderar jag på om det är för sent att laga mat.. Sambon jobbar till kl 02.15 inatt och jag tror han skulle bli väldigt glad om det finns en matlåda i kylen som han kan äta imorgon. Jag är ju ändå ledig nu, det skulle ju innebära att jag fick mer tid med honom imorgon förmiddag om han slipper slösa tiden på att laga mat!
 
Sv: Just nu...

Just nu funderar jag på om det är för sent att laga mat.. Sambon jobbar till kl 02.15 inatt och jag tror han skulle bli väldigt glad om det finns en matlåda i kylen som han kan äta imorgon. Jag är ju ändå ledig nu, det skulle ju innebära att jag fick mer tid med honom imorgon förmiddag om han slipper slösa tiden på att laga mat!

Det lär han nog uppskatta :D

Funderar själv på om det finns något gott o smaska på innan man ska sova
 
Sv: Just nu...

Just nu ligger jag och försöker somna till Family Guy. Går fantastiskt bra, som synes. Ska upp och släppa ut hästar om två timmar. Woho.
 
Sv: Just nu...

Just nu sitter jag på jobbet, väntar på att tiden ska gå, funderar på vad jag ska läsa härnäst eftersom jag precis läst ut min bok och lyssnar på Florence and the Machine. Och surfar buke såklart! :D

Stormkast, jag skulle inte heller kunna somna om jag tittade på Family Guy. :p
 
Sv: Just nu...

jag sitter på jobbet jag med!!! pluggar før det ær ganska lugnt... fantastiskt liv man har alltså. duggan som kommer kænns i vanlig ordning helt øvermæktig.

tillægg: vi har jættebra videoførelæsningar som vi kan komma åt. jag sitter med dem nu då jag inte varit med på all undervisning. nu har videospelaren hær på jobbet hængt sig litegrann så jag kan inte gå fram och tillbaka som jag vill :( :( :( utan måste se om allt om jag råkat missa något ord. Och jag kan inte starta om datorn før jag har ingen inloggning då jag ær semestervikarie. Fyyyy vad synd det ær om mig som inte får plugga på jobbet under helt optimala premisser :angel:. stackars stackars stackars stackars!!!
 
Senast ändrad:
Sv: Just nu...

Haha jag tog en paus nyss før att førhindra ofrivillig sovande jour :D. Har inte så mycket tid kvar och det ær vældigt mycket ord att få in. Jag ær dessværre heller inte begåvad med fotografiskt minne. Førstår inte hur en dugga på 4,5 poæng kan vara såhær stor, før hela kursen ær på 18 poæng och duggan ær på mer æn hælften. Digniteten på allt kan iofs ha lite att gøra med att jag totalt ignorerade att ny kurs hade startat innan sommaren... Har också lite extra press eftersom att jag inte kommer kunna nærvara på vanliga duggan, utan måste ta allt på omduggan. Tror inte man får skriva den riktiga tentan om man inte klarar delduggorna, men ær lite osæker på systemet då kursledningen gjort om kursens upplægg. Kanske missar jag bara 4,5 p om jag inte klarar det hær nu. Dunno. Har mejlat kursledningen iaf :D.

Ursækta att det blev så långt!
 
Sv: Just nu...

Nær går du av? Snart :)?

Jag væntar på att mina morgonsysslor ska dra igång... Just nu sitter jag bara och ær avis på patienterna som får sova :D.
 
Sv: Just nu...

Stormkast, jag skulle inte heller kunna somna om jag tittade på Family Guy. :p

Haha, jag måste dock titta på något om jag ska kunna somna. Helt hopplöst med musik på eller att ligga helt tyst, tyvärr, står någon TV-serie på brukar det dock gå på en minut. Brukar, alltså. Gud. Sköter inte sig hästarna nu kommer huvuden att rulla.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
464
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 365
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 838
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 866
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp