Just precis nu mår jag lite bra

Islandshästryttare

Trådstartare
Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta av ögonblicket lite. Verkar äntligen gå lite åt rätt håll med diskbråcket och jag kanske äntligen kan börja med rehab nästa vecka i försiktig skala. Har också haft näst sista behandlingen på en sak med två operationer där jag fick komplikationer efter båda. Behandlingen har jag hållit på med sen september.

När det äntligen började läka ordentligt så åkte jag på diskbråcket med galet mycket nervsmärta. Under längre period låg jag bara i sängen eller soffan och fick alla måltider serverade och grät hela vägen till toan och tillbaka.

Varit extremt jobbigt särskilt som privatlivet har svajar rejält. Under hela den här tiden har alla människor här varit ett så stort stöd på så många olika sätt och jag är så fruktansvärt tacksam :heartheart:heart.

Fick till och med paket i secret santa av snällaste @Squie fast jag inte ens var med det gjorde mig så otroligt glad, tacksam och rörd. Skulle vilja nämna många fler här men jag hoppas att de flesta hittar hit ändå.

Så tack buke för allt stöd blir säkert fler tuffa stunder framåt. Men att jag just precis i denna stunden mår lite bra mentalt tycker jag var värt en egen tråd tyckte jag.🙂
 
Skönt att det går framåt 💗.

Träffade min fysio idag och tackade honom av hela mitt hjärta för mina framsteg. För ett halvår sen hade jag gett upp hoppet om att läka ihop helt och bli smärtfri men idag kan jag konstatera och även min fysio att jag har gjort full återhämtning (så full sim det går med mitt utgångsläge). Är obeskrivligt tacksam!

Jag hoppas att du börjat ta första myrstegen mot ett fullt tillfrisknande nu och mitt enda råd är att skynda långsamt och att ha tålamod 💝.
 
Skönt att det går framåt 💗.

Träffade min fysio idag och tackade honom av hela mitt hjärta för mina framsteg. För ett halvår sen hade jag gett upp hoppet om att läka ihop helt och bli smärtfri men idag kan jag konstatera och även min fysio att jag har gjort full återhämtning (så full sim det går med mitt utgångsläge). Är obeskrivligt tacksam!

Jag hoppas att du börjat ta första myrstegen mot ett fullt tillfrisknande nu och mitt enda råd är att skynda långsamt och att ha tålamod 💝.


Tack och vad härligt för dig att du har fått en full återhämtning. Bra jobbat! Ja skynda långsamt behöver jag nog bli påmind om både en, två och tjugo gånger. Idag har jag behövt gå längre än vad jag egentligen ska enligt planen men det var oundvikligt. Nu har jag ont.Men är så mycket bättre än att ha ont dygnet runt som det var en period.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag mår inte bra. De senaste månaderna har min ptsd varit värre än någonsin. Några kompisar (män...
Svar
9
· Visningar
855
Senast: IzeUnicorn
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 092
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av @parellikusken och hennes kloka dagboksinlägg, för jag känner att det är så himla viktigt att dela med sig om vägen ut...
Svar
10
· Visningar
1 275
Kropp & Själ Stopp och belägg. Självmord är inte fegt, det är ett hemskt oönskat utfall av svår sjukdom. Inlagt av moderatorn:
4 5 6
Svar
115
· Visningar
8 248
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp