Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

juvertumörer

S

Stoppard

Jag undrar om det är någon som vet vad det kostar (ca)
att operera bort en liten juvertumör.

B

**BORTTAGEN**

HEJ varför inte ringa till en veterinär och kolla upp priset eller ringa till en djurklinik och kolla pris där???

KRAM Mingan :bump:

S

Stoppard

Jag tänkte att det var någon här som hade erfarenheter,
men har ringt till djursjukhuset och det koster ca
4500 kr att ta bort två tumörer inkl. röntgen, blodprov
och tumöranalys.

B

**BORTTAGEN**

Hej igen! Finns det ingen privatveterinär där du bor? Du skulle ju kunna ringa till den och höra om dom operarar och vad det kostar!!

L

litania

det går troligen på dolda fel eller något på försäkringen så överstiger kostnaden för operationen självrisken om försäkringen täcker ngt som detta, så är det endast självrisken du betalar och försäkringen resten.
lycka till!

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6472 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hundhälsa När jag klippte min 10 åriga pudeltik igår tyckte jag att juvret kändes lite konstigt. Eller så har det alltid känts så? Jag blir så...
Svar
10
· Visningar
374
Hundhälsa Nu har jag googlat tillräckligt och hoppas att någon här kan ge råd. För någon månad sen upptäckte jag en liten knöl på den 10-åriga...
Svar
4
· Visningar
493
Hundhälsa För att göra en lång historia kort så han min lilla havanaisblandis opererats två gånger på 4 månader, först för en godartad tumör i...
Svar
5
· Visningar
731
Kropp&Själ Det verkar inte bättre än att jag får operera bort mandlarna. Åker man hem samma dag? Vad kan man göra efteråt? Har förstått det som att...
Svar
3
· Visningar
221

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vad är de?
  • Betäckningar 2021

Omröstningar