juvertumörer

S

Stoppard

Jag undrar om det är någon som vet vad det kostar (ca)
att operera bort en liten juvertumör.
 
HEJ varför inte ringa till en veterinär och kolla upp priset eller ringa till en djurklinik och kolla pris där???

KRAM Mingan :bump:
 
Jag tänkte att det var någon här som hade erfarenheter,
men har ringt till djursjukhuset och det koster ca
4500 kr att ta bort två tumörer inkl. röntgen, blodprov
och tumöranalys.
 
Hej igen! Finns det ingen privatveterinär där du bor? Du skulle ju kunna ringa till den och höra om dom operarar och vad det kostar!!
 
det går troligen på dolda fel eller något på försäkringen så överstiger kostnaden för operationen självrisken om försäkringen täcker ngt som detta, så är det endast självrisken du betalar och försäkringen resten.
lycka till!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Har en liten bichonblandning på 8 1/2 år som jag nu ikväll hittade en lös tand på när jag borstade hennes tänder. Sist jag var hos...
Svar
12
· Visningar
1 757
Hundhälsa Nu orkar jag inge mer. Nu är 4 av 5 djur hemma sjuka och behöver veterinärvård. Hundarna är såklart jobbigast när dom är dåliga. Ena...
Svar
6
· Visningar
1 653
Senast: BornAgain
·
Hundhälsa Ska kontakta vet idag, men undrar om någon haft detta? Tik, blir 10 år på torsdag, pigg, glad, aktiv. Satt och klappade henne på...
Svar
8
· Visningar
1 537
Senast: movi
·
Hundhälsa Hej, Jag har en tik på nyss fyllda åtta år. I vintras tog hon bort två små juvertumörer och nu i somras en till. Endast tumörerna togs...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 155
Senast: Zazu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp