Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

F

Farouk

Vad är skillnaden mellan JW's Summer Smug (den som är ny för iår) och JW's vanliga Smugjacket? :confused:

Summer Smug:
SummerSmugbcroppedlg.jpg

Smugjacket:
smugadultlg.jpg

Om ni har bilder på era jackor - lägg gärna in :bow: Bilder som visas på internetshoppar kan vara så sjukt missvisande vad gäller färg, så jag vill se dom lite mer "verkligt" ;)

H

Henchen

Sv: JW-jackor

jag skulle gissa på att summersmug är lite lättare och inte lika varm!

F

Flower_Power

Var hittar man sommarjackan?? har letat länge efter den men utan resultat.

K

karatefisken

shiit va snygga! jag vill ha.. finns de nån hemsida som säljer sånna?

L

Lina_

Exakt, Summersnug har bara meshfoder, medans Snugen är fleecefodrad. Samma sak med Musto Snyg och Musto Snug Light. (Som till min stora sorg inte tillverkas längre...:( )

Tänkte själv köpa en JW Summer Snug, någon som vet var de billigaste finns?:)

W

Wiike

Jag har en summer smug och de är jättemysiga :) helt lagom så här års.

Lina_ än så länge är det väl bara skara som säljer men kommer komma till sthlm med en liten skara (haha :p) saker från jw men vet ej när

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5530 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Artikel
Bukefalosnyheter Idag för 25 år sedan lades dessa sidor som numera heter Bukefalos.se för första gången ut på internet. Det har för det mesta varit...
Svar
5
· Visningar
11 058
  • Artikel
Dagbok Då har jag träffat killens far. Han väckte den sovande västgöten i mig, vet killen brukar säga att han gillar min dialekt då jag bryter...
Svar
0
· Visningar
502
Kläder&Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 613
Hundhälsa Upptäckte 10/1 en gråaktig fläck i ögat, ringde veterinär och fick tid direkt. Hornhinneskada och inflammation/infektion i ögat, alltså...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 788

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Plast eller guld?