Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

JW ridpadden.

L

LitenSnigel

Sv: JW ridpadden.

Jag köpte min på Strömsholm i söndags, hade den första (o hittills enda gången) i tisdags när vi tävlade.

Vi tvivlade en aning på att den skulle ligga stilla utan fästanordningar men den låg jättebra. Gled möjligen lite, men inte mer än ett vanligt schabrak skulle gjort. Den verkar onekligen tryckutjämnande eftersom den är såpass tjock. Sen är det ju bra att man kan vända den så man har ju eg "2 i 1" :bow:

Sen är den sjukt snygg också, helt klart värd varenda krona!

Ok...tack, är nämnligen också väldigt sugen på en sådan... De är ju jättesnygga och funktionella:)
Vad finns de i för färger? Jag har hittills bara sett dom i marin/ljusblå och Marin/röd tror jg det var.

Ridlätt tar 450 kronor

Finns marin blå
gråblå
khaki
grå
röd

Sorbe>> Det får nog bli en marinblå, känns lite lagom diskret till dressyr sadeln o så matchar det ju mina lindor ;)

Sorbe

Trådstartare

AirflowWaffleBandagesLegWrapStoneBluethumb.jpg

De färgerna finns de i, men det där är benpaddar.

Sorbe

Trådstartare

Oooh. Du får köpa benlindorna som de inte lanserat än sen när de kommer!
Du får även köpa paddarna, täcket, luvan och resten! :angel:

M

Mr_berlin

Hej Sorbe :)
Jag har padden, har använt den och är faktiskt rätt missnöjd. :| det som hände var att den färgade av sig. så hela min bruna sadel, är svart och min häst Connie fick skavsår :(
msn?

Sorbe

Trådstartare

Hm... Vilken färg hade du på din padd?
Jag har inte hört att någon annan har färgat av sig, kan det ha varit att din sadel eller den har varit blöt?
Skavsår har jag inte heller hört något om att någon som använt den fått... Vilken sida använde du? Den virkade?

Sorbe

Trådstartare

Sen är det ju ett tips att man är seriös när man svarar och inte ljuger för att inte förvirra de som är intresserade av produkterna... :smirk:

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5522 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
1 735
Utrustning Ny säkerhetsväst ska inhandlas. Då jag vill pröva i butik finns det två märken jag främst tittar på: - Racesafe - Outlyne Av bilderna...
Svar
1
· Visningar
241
Utrustning Är det någon som använder bettvärmare? Jag värmer ett antal bett varje dag och har inte så mkt värme i kroppen av mig själv, är typ...
Svar
18
· Visningar
1 051
Mat Ja, det är min fråga. Ett färdigt hårdkokt ägg, hur länge brukar det hålla sig i kylskåpet? 🤔
Svar
15
· Visningar
940

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 25
  • Valp 2021

Hästrelaterat

Omröstningar

• Plast eller guld?