Iddefixen

Trådstartare
Jag försöker hitta ett nytt golv till min transport. Ett riktigt kostar 4500:- vilket är för mycket.
Har ringt lite olika byggbolag och kollat vad de har, men alla skivor verkar vara 150 cm breda, och det är för smalt.
Min transport är 161 cm bred.

Hur sjutton får man tag på en sådan här skiva? Jag känner mig som ett levande frågetecken... :D
 
inte för att jag vet om detta gör dig någe klokare, men golvet i min transport är uppdelat i 4 delar. 2 rektanglar och 2 trianglar, då hittar man massor med delar som passar eftersom det inte är i ett stort stycke utan flera mindre. Du kan ju göra så du med kanske?

Bara en idé.
 
glömde:

dessutom brukar byggföretagen vara snälla och såga till bitarna. Kostar kanske lite, men det blir rakt och fint.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag behöver hitta idéer på billig mat! Problemet är att när jag googlar efter tips på billig mat så får jag bara fram en massa saker som...
2
Svar
24
· Visningar
2 127
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Jag börjar närma mig de 40. Jag ridit hela livet, har egen häst och har alltid ridit och varit i stallet i alla väder. Aldrig klagat och...
2
Svar
29
· Visningar
6 376
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 832
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hej! Jag är en 21-årig tjej som är enormt enormt ridsugen igen, men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga som återfallsryttare...
Svar
8
· Visningar
2 483
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp