Käkoperation - erfarenheter?

Hon tycker det ser konstigt ut när hon ler. Istället för överbett har hon nu framskjutande haka, hon tycker hon ser maskulin ut.
Tandläkaren är nöjd, och dottern säger att hon inte fattar hur han kan vara nöjd och undrar om hon är nån typ av experiment....

tycker ni andra i familjen/vänner?

Jag blev mätt i ansiktet efter konstens alla regler innan ingrep och det diskuterades hak inplantat samt att trycka upp överkäken, pga visar precis på gränsen till för mycket framtänder när läppen är avslappnad samt minska ”gummy smile”.
Allt det ovan för att ett mer symmetriskt ansikte, i slutändan gjordes inget av det. Då lät det helt plötsligt att jag skulle se för maskulint ut med en mer utstickande haka och behövde tillslut bara göra Nederkäken.

Diskuterades detta scenario aldrig innan? Att ansiktet kommer ändra form och vad man eventuellt kan få hjälp med då?
 

Liknande trådar

Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: Bonita4
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
921
Senast: Crossline
·
Skola & Jobb Hej Buke, Jag skriver under anonymt nick pga att det är personligt och allmänt jobbigt. Bakgrund: Jag jobbar som konsult sedan några år...
2
Svar
28
· Visningar
3 778
Senast: monster1
·
Relationer OBS! vet att svaret på frågan i rubriken är nej, men hela min situation känns så absurd. Pepp önskas. OBS 2! Skriver anonymt då jag ej...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 016
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp