Käkrem Hackamore

ghostofashark

Trådstartare
Dum fråga, men jag har dålig koll på bettlöst och vill inte att det blir fel. Har köpt ett hackamore begagnat som saknar käkrem på undersidan. Går det att ta typ en vanlig snokrem och sätta dit eller måste det vara någon speciell slags rem? Är alltså remmen närmast kameran på bilden nedan jag menar.

i1wj9f.jpg
 
Tror nog också att en käkrem kan bli lite för smal, men det kan ju såklart vara värt att testa! Om inte annat, sök på curbstrap eller kinnrem så kan du hitta rätt, finns att köpa på lite olika sidor.
 

Liknande trådar

Utrustning God kväll! Min kompis har en häst på fodervärdsavtal. Ägaren bor långt bort. Min kompis är en skogsmulle ryttare och inte av den...
2
Svar
20
· Visningar
1 739
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 460
Senast: karl_h
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 971
Senast: Otherside
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 043
Senast: Castellini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp