Känner mig mänskligare idag

Status
Stängd för vidare inlägg.
God morgon ❤ alla här är gulliga och omtänksamma. Jag fastar... så får vi se vad som sägs vid ronden, om det blir op idag eller om jag får äta. Jag känner mig lugnare o gladare idag.


Ha en fin dag!
 

Jahapp o där kom ronden o vände upp o ner på allt, så där försvann positiva jag igen.

Svårt fall doktorn grät...

Det som diskuteras är protesbyte. Men så trasig som jag är blir det inte I ett steg, utan protesen kommer troligen tas bort så frakturen får läka... vad det vill säga för vad som sker med mig under tiden vet jag inte, då man blir ännu med skör "utan höftled" .

Så nu tappade jag luften igen.

Vi får se när jag fraktas till Lindesberg...
 
Jahapp o där kom ronden o vände upp o ner på allt, så där försvann positiva jag igen.

Svårt fall doktorn grät...

Det som diskuteras är protesbyte. Men så trasig som jag är blir det inte I ett steg, utan protesen kommer troligen tas bort så frakturen får läka... vad det vill säga för vad som sker med mig under tiden vet jag inte, då man blir ännu med skör "utan höftled" .

Så nu tappade jag luften igen.

Vi får se när jag fraktas till Lindesberg...
Men bor du nära mig?
Hojta till om du behöver nåt i så fall.
Kram
 
Jahapp o där kom ronden o vände upp o ner på allt, så där försvann positiva jag igen.

Svårt fall doktorn grät...

Det som diskuteras är protesbyte. Men så trasig som jag är blir det inte I ett steg, utan protesen kommer troligen tas bort så frakturen får läka... vad det vill säga för vad som sker med mig under tiden vet jag inte, då man blir ännu med skör "utan höftled" .

Så nu tappade jag luften igen.

Vi får se när jag fraktas till Lindesberg...

Men så himla jobbigt! Känner verkligen för dig. Hoppas de kan hjälpa dig!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok En sak som jag verkligen verkligen HATAR är att jag blir så jävla på verkad av andra helatiden. Eller inte HELATIDEN men iallafall för...
2
Svar
32
· Visningar
1 432
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag har vi åkt till en stuga som vi ska vara i en vecka. Eller det är väl ett hus ingen stuga men iallafall. Men ja det är väldigt...
Svar
11
· Visningar
951
Senast: Ullmerkott
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag känner och tänker allt som man inte får känna eller tänka. Eller inte ska iallafall. Tillexempel så vill jag så jävla gärna kunna ha...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 140
Senast: Luff
·
  • Artikel
Dagbok Idag fyller jag år och jag känner mig så tacksam. Jag är tacksam över att jag får leva här, på en plats som gör mig alldeles lugn och...
Svar
13
· Visningar
605
Senast: nejlica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp