Känner mig som besatt, orkar inte mer

Om du själv inte ens tror att det hänger ihop med honom, vad är då syftet att skriva om det i tråden?
Varför inte? Speciellt som en del trodde det kunde bli konsekvenser för mig från honom att bryta med honom.
 
Varför inte? Speciellt som en del trodde det kunde bli konsekvenser för mig från honom att bryta med honom.

Men du säger ju att du inte tror det är han och innan har det inte varit poppis om man inte höll med dig. Så det spelar väl ingen roll nu heller om 70% i tråden skulle tycka/tro värs om?

Bara mer spekulationer och analyser....
 
Men du säger ju att du inte tror det är han och innan har det inte varit poppis om man inte höll med dig. Så det spelar väl ingen roll nu heller om 70% i tråden skulle tycka/tro värs om?

Bara mer spekulationer och analyser....

Folk får spekulera som de vill, men kanske inte lägga det på mig. Det har inte handlat tidigare i tråden om att man måste hålla med mig, däremot har jag reagerat när man själv hittat på saker som inte är sanna för 5 öre, eller när jag faktiskt började komma ut det att säga att jag ändå inte skulle klara det. Eller när jag sa att jag skulle blocka men behöva smälta det lite- hetsa om att jag var tvungen att göra det NU
 
Men du sitter här och ältar (ja, ältar) om det? Det måste ju ta en massa energi och tid. Om du inte vill diskutera det, sluta svara.
Jag svarar på kommentarer om det, det är ni härinne som hittar på att jag ältar om honom. Inte jag som faktiskt gör det.
 
Folk får spekulera som de vill, men kanske inte lägga det på mig. Det har inte handlat tidigare i tråden om att man måste hålla med mig, däremot har jag reagerat när man själv hittat på saker som inte är sanna för 5 öre, eller när jag faktiskt började komma ut det att säga att jag ändå inte skulle klara det. Eller när jag sa att jag skulle blocka men behöva smälta det lite- hetsa om att jag var tvungen att göra det NU

Om tråden inte hjälper dig eller ger dig känslan av att folk hetsar dig, hittar på osv är det bästa för dig att helt enkelt lämna den. Sluta läsa och svara och gå vidare :)
 
Om tråden inte hjälper dig eller ger dig känslan av att folk hetsar dig, hittar på osv är det bästa för dig att helt enkelt lämna den. Sluta läsa och svara och gå vidare :)
Eller så kan folk läsa det som står, istället för att bestämma åt mig. Räcker att jag skriver ”killen” så bestämmer folk att jag grävt ner mig i honom. Även fast jag inte haft nån djupare tanke på honom på hela dagen
 
Eller så kan folk läsa det som står, istället för att bestämma åt mig. Räcker att jag skriver ”killen” så bestämmer folk att jag grävt ner mig i honom. Även fast jag inte haft nån djupare tanke på honom på hela dagen

Men du måste väl ändå förstå att vi uppfattar det som att du lägger massor med tankekraft på honom när du nämner honom i var och vartannat inlägg.
Jag har full förståelse för att det är en jobbig situation men för din egen skull, släpp det. Släpp den här tråden och släpp den destruktiva relationen.
 
Men du måste väl ändå förstå att vi uppfattar det som att du lägger massor med tankekraft på honom när du nämner honom i var och vartannat inlägg.
Jag har full förståelse för att det är en jobbig situation men för din egen skull, släpp det. Släpp den här tråden och släpp den destruktiva relationen.
Herregud, det jag ville idag var mest att berätta att jag mådde bättre. Men jag förstår ju ganska tydligt att det finns en liten klick härinne som verkligen bara vill hacka och trycka tillbaka mig därifrån jag kom när jag startade tråden. Och sen en liten klick som glatt gillar varenda inlägg som är skrivet så. Eftersom folk överlag tycks gilla de nedsättande inläggen mot mig snarare än de där jag skriver att det blivit bättre. Det säger en hel del
 
Fast @sthu mfl. nu svarar ju @Hemlig21 mest bara på andras inlägg. Om ingen skriver till henne så kan hon ju lämna tråden :)
Jag skrev idag, mest för att säga att jag mådde bättr och gjorde framsteg. Dumt av mig eftersom de flesta inte tror mig. Jag var väldigt glad när jag skrev det för detta gick bättre än jag vågat hoppas på. Dumt av mig egentligen
 
Man måste inte svara på inlägg om man inte vill, så hon kan plättlätt bara lämna tråden, men då får hon iofs skippa det där med att få sista ordet..
Man kanske gör det för att vara trevlig... herregud att orka snöa in om att fö sista ordet. Om ni kunde läsa det som jag faktiskt skrev ang det jag skrev till honom hade ni också sett att det inte alls handlade om att få ”sista ordet” till honom... utan att förklara varför. Jag hade åtminstone i den situationen tyckt det vart trevligare med en förklaring än bara en block som fått mig att undra ”vad har jag gjort”. Och även om han inte tyckt samma sak så fick han en förklaring.
 
Folk får spekulera som de vill, men kanske inte lägga det på mig. Det har inte handlat tidigare i tråden om att man måste hålla med mig, däremot har jag reagerat när man själv hittat på saker som inte är sanna för 5 öre, eller när jag faktiskt började komma ut det att säga att jag ändå inte skulle klara det. Eller när jag sa att jag skulle blocka men behöva smälta det lite- hetsa om att jag var tvungen att göra det NU

Men det här är ett diskussionsforum.
Varför skriva ut en ny händelse här som du inte ens tror har med killen att göra om syftet INTE är att disskutera vidare om honom?

Jag tycker du bara har riktat om ditt intresse för att spekulera vidare om killen.
 
Men det här är ett diskussionsforum.
Varför skriva ut en ny händelse här som du inte ens tror har med killen att göra om syftet INTE är att disskutera vidare om honom?

Jag tycker du bara har riktat om ditt intresse för att spekulera vidare om killen.
Jag har inte spekulerat om killen men tanken slog mig. Eftersom vissa trodde det kunde få konsekvenser för mig. Nu vet jag inte om det är specifikt för Buke att det är Big No att fortsätta skriva i en tråd att man mår bättre och kanske lite hur man tänkt osv...kanske dumt eftersom ni mest vill se mig som en galning där varje ord på ”honom” automatiskt betyder minst 5 timmars psykopatisk tankeverksamhet. Du vet att man kan ägna en snabb fundering på något utan att grotta ner sig i det va? Och det var precis det jag gjorde.
 

Liknande trådar

Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 771
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 332
Senast: tuaphua
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
985
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 357
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp