Kär i chefen, vad gör man?

Fast jag tycker inte man står för sina handlingar isåfall. Man får nog räkna med det helt enkelt anser jag. Sedan behöver inte jag argumentera mer för det och kommer inte heller att göra det.
Men vad ska du ens säga? "Dumma dig för att min man är förälskad/attraherad/kåt på dig, fy för att han vill ha sex med dig."

Det är ju din man och er relation som sårar dig, den andra personen har inte med det att göra. Hen har inte gjort något mot dig. Faktum är att du sannolikt inte ens existerar som person i hens liv mer som någon form av abstraktion "frun/sambon".
 
@Blandrastik ursäkta om jag frågar men hur har det gått? :)
Mjae. Sådär. Jag gick till terapeut ett par gånger och fick hjälp. Det i sig var väldigt bra, jag fick hjälp med att fatta vad han egentligen betydde och betyder för mig. Vi är fortfarande väldigt tjenis med varandra. Men nåt som också hjälpt är att jag jobbar hemifrån och träffar honom inte. Men jag har mer och mer funderat på att söka nytt jobb.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 809
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 100
Senast: Pratsch
·
Kropp & Själ Jag börjar inse att hur mycket jag än stretar emot, så kommer jag bli tvungen att gå tillbaka och tillbringa så pass mycket tid på...
13 14 15
Svar
290
· Visningar
20 060
Senast: Kiwifrukt
·
Skola & Jobb Kommer ha MU-samtal i veckan och har en del saker jag vill ta upp. Men tycker det är svårt att formulera mig bra och få fram det jag...
Svar
1
· Visningar
1 020
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp