Kära bukepedia, vad är rätt och vad är fel?

Jag tycker det här inlägget tyvärr är rätt obegripligt. Och det menar jag såklart som en kritik utan att dina känslor och tankar är så förvirrade just nu. Försök att bara låta föräldern vara där nånstans i bakgrunden och red ut vad du vill säga till din granne. ( som jag för övrigt inte förstår varför hon inte orosanmälde när en 3- åring vandrar runt på natten men det är en annan historia).
Tänker jag så så är det jag vill ha sagt sagt. Det är bra så.

Nu vet jag inte om hen anmälde men andra anmälde. Absolut inget hände. Mina föräldrar hade "fina" jobb, hög status och bara det gjorde att vissa inte vågade anmäla och de som anmälde togs inte på allvar. Jag levde på gatan från jag blivit utsparkad hemifrån som trettonåring med socialens goda minne.
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 242
Senast: Gunnar
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 292
IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
741
Senast: Fideli
·
Relationer Vill bara berätta ang detta ensam när man bor på äldreboende, där jag jobbar är det flera med många barn/barnbarn men inga kommer och...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
6 506
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp