Kära Göteborgare!

Anna

Trådstartare
...eller för all del andra som kan tänkas befinna sig i metropolen imorgon :D

Någon som vill äta lunch eller ta en fika med mig? Jag har några timmar att slå ihjäl mellan två intervjuer (första 11 och andra 15), båda i Domkyrkan-hooden men kan förflytta mig också.

Kort varsel så jag förväntar mig inga mirakel men tänkte slänga ut frågan i alla fall :laugh:
 
Sv: Kära Göteborgare!

Åh, det hade verkligen varit sjukt trevligt! Tyvärr är jag bokad imorgon, men gärna nån annan gång. Har nämligen tänkt på det nån gång när jag har läst i framförallt bok- och mattråden, att jag tror att jag skulle trivas bra med dig. Kanske kan testa nån annan gång ;)

/Enannananna
 
Sv: Kära Göteborgare!

Åh, det hade verkligen varit sjukt trevligt! Tyvärr är jag bokad imorgon, men gärna nån annan gång. Har nämligen tänkt på det nån gång när jag har läst i framförallt bok- och mattråden, att jag tror att jag skulle trivas bra med dig. Kanske kan testa nån annan gång ;)

/Enannananna

Jamen absolut! Jag är jättetrivsam! :D Jag är ledig ungefär jämt för tillfället så ropa till bara när det passar :)

escodobe - jag är lite halvorolig för att ge mig iväg för långt ifrån stan *om* det skulle gå alldeles fel med kollektivtrafiken (vilket jag råkat ut för ett par gånger de senaste veckorna, därmed nojan) - jag vet att det bara är 20 minuter bort men jag är så himla tramsig när det gäller intervjuer och sånt... men vi kanske kan boka in en annan dag? Som sagt är jag ledig typ jämt nu :)
 
Sv: Kära Göteborgare!

Hör säkert av mig då! Bor ju egentligen i Uddevalla, men det är ju trevligt att besöka storstan ibland :D
 
Sv: Kära Göteborgare!

Ja, såklart! :D Jag spenderar inte så mycket tid i Uddevalla själv (tyvärr? ;)) men däremot lite längre uppåt kusten så skulle du råka ha vägarna förbi Sotenäs får du också höra av dig, jag är där sisådär varannan helg :)
 
Sv: Kära Göteborgare!

Absolut inte tyvärr! :D Jag tillbringar själv så lite tid som möjligt i själva Uddevalla men har råkat hamna här (eller snarare vara född i närheten...).
 
Sv: Kära Göteborgare!

Jag är i Uddevalla cirkus en gång per år på Bohusläns Museum. Eller, i år var jag där två gånger för det visade sig vara betydligt snabbare att fixa pass där än att sitta hos passpolisen i Göteborg :D Som bonus fick jag även bevittna en man som låg och brölade lite för skojs skull på en bänk i "väntrummet". Men nu är jag väldigt OT.
 
Sv: Kära Göteborgare!

Jag igen!

Har ett par timmar att slå ihjäl runt lunch / tidig em både imorgon och på tisdag. så om någon har fritidsproblem och vill hänga kan ni väl hojta till! :D
 
Sv: Kära Göteborgare!

Jag har antagligen stora fritidsproblem både imorgon och på tisdag, beroende på tid :D
 
Sv: Kära Göteborgare!

Haha, jag borde ha varit liiiite tydligare ja :D Jag är ledig mellan typ 12 och 15-15:30 båda dagarna. Tisdag vore nog allra bäst egentligen för jag har en massa samtal att ringa imorgon så det kanske är dumt att boka upp mig om det blir en massa telefonköer hos facket och a-kassan och gud vet vad.

Kommer ännu en gång att vara i Domkyrke-hooden ungefär men kan förflytta mig i innerstan!
 
Sv: Kära Göteborgare!

Om du står ut med att få med en hund på köpet så är jag väldigt flexibel på tisdag och kan träffas vart som och när som :)

Annars är framåt eftermiddagen antagligen bättre (alltså runt 14) :)
 
Sv: Kära Göteborgare!

Ja men då säger vi 14 tycker jag! Jag behöver inte vara någonstans förrän strax före 16 och då på Vallgatan, ska vi ses vid hörnet Kungsgatan / V Hamngatan t.ex?
 
Sv: Kära Göteborgare!

Kanon! Jag finns på 0734-162884 :)

Alla välkomna förstås!
 
Sv: Kära Göteborgare!

Hepp hepp, detta blir nu på torsdag istället, same place same time, så om någon hade tänkt dyka upp idag - gör inte det ;) - men om någon kan på torsdag istället så kom då!
 
Sv: Kära Göteborgare!

Blir det lite träff kl 16 på torsdag den 25/4 vid hörnet V:a Hamngatan/Kungsgatan? I'll be there!!
 
Sv: Kära Göteborgare!

...eller för all del andra som kan tänkas befinna sig i metropolen imorgon :D

Någon som vill äta lunch eller ta en fika med mig? Jag har några timmar att slå ihjäl mellan två intervjuer (första 11 och andra 15), båda i Domkyrkan-hooden men kan förflytta mig också.

Kort varsel så jag förväntar mig inga mirakel men tänkte slänga ut frågan i alla fall :laugh:
jaaaaaaaaa :laugh: det hade varit kul men jag är upptagen med annat :meh:
 
Sv: Kära Göteborgare!

Inte säkert att jag dyker upp nu, det beror helt på hur mycket det är på jobbet jag nyss blev inringd på. Dyker jag upp dyker jag upp!
 
Sv: Kära Göteborgare!

Ja vad roligt om du kan! Jag tänkte på dig förut och att vi måste ses snart :) Hoppas du kan komma! Om det skulle vara så att du kan komma men lite senare så SMS:a!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Eftersom buke är mitt orakel hoppas jag på bra svar från folket. Har hamnat i en lite knepig situation och jag vet inte riktigt vilken...
2 3
Svar
52
· Visningar
8 274
Senast: Fiorano
·
Hundhälsa Hej! Jag skriver detta för att förhoppningsvis få andras synpunkter på vårat problem, men också för att problem ibland blir enklare...
Svar
14
· Visningar
3 919
Senast: nullo-modo
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag tränar tydligen hela tiden på att hitta balansen mellan aktiviteter och vila, och verkar fortfarande ha en del kvar att lära. Efter...
Svar
0
· Visningar
325
Senast: cassiopeja
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
7 613

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp