Kärt barn har många namn..?

MallanLi

Trådstartare
För en vecka sedan kom en hankatt hem till oss. Han fick namnet Elton. Men varje gång jag ropade på honom glömde jag bort vad han hette, så han fick istället heta Nelson. Dottern däremot kallar honom Nilsson. Så nu är jag ytterst tveksam till vad han ska heta 😄

Jag har sökt i tidigare trådar efter tips på hannamn men kanske finns här någon expert som har tips på vad vår lilla kille ska heta? 😊
IMG_20200727_202557.jpg
 
För en vecka sedan kom en hankatt hem till oss. Han fick namnet Elton. Men varje gång jag ropade på honom glömde jag bort vad han hette, så han fick istället heta Nelson. Dottern däremot kallar honom Nilsson. Så nu är jag ytterst tveksam till vad han ska heta 😄

Jag har sökt i tidigare trådar efter tips på hannamn men kanske finns här någon expert som har tips på vad vår lilla kille ska heta? 😊
Visa bifogad fil 55106

Egon

Helt klart.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 283
Senast: Milosari
·
Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
31 464
Senast: ako
·
Övr. Barn Hur fick era barn sina namn? Vi satt och pratade om det på Öppna förskolan idag och det är så kul att höra hur folk har tänkt. Mira...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 086
Senast: Breaktown
·
U
Övr. Katt Fick hem den mest bedårande vackra lilla honkatt i går. Hennes mamma är renrasig Main Coon. Pappa katt är blandras. Men hon liknar mest...
Svar
5
· Visningar
2 022

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp