Kalabaliken i Bender...

Jag åt tydligen något, som min mage inte skulle ha igår. Vad vet jag inte, så mitt i natten i natt 02.45 blev det som sagt kalabaliken i Bender. Hur lätt är det att kravla sig ur sängen fort som attan, ta tag i rullatorn o springa för fulla ställ när man har ben o höfter, som inte vill vad man vill... Särskilt inte när man är yrvaken. Men det gick nästan bra... Eftersom hemtjänsten har problem med mitt ytterportlås, trots att vi är sju personer som påpekat det i en veckas tid (jag har varje kväll fått gå ut i portuppgången och öppnat åt dem), så larmade jag inte utan bytte lakan själv...

Sen fick jag tack o lov sova som en stock till klockan sju, då solen brände från norr... M kom 9.30 och sen har det varit sedvanlig frukost och lite skräpplock här hemma. I morgon är det städ och tvätt om jag inte räknat fel på vecka.

Det är dags att leva livet på dina villkor.jpg


Våga vara äventyrlig, du har ett uppdrag, lyssna på dig själv och våga leva livet på dina villkor.

Det är dags att LEVA, inte bara ÖVERleva...
 

Ömsom sol, ömsom regn. Men jag tog mig genom stadsparken ner till Wadköping för en glass. När jag väntade på kaffe, kom en man förbi, men hej Ingela, vad kul att se dig. Hur är det, kan du inte åka in på cafét med den där grejen? Hej, nej, den är för stor. Lite konfunderad var jag först. För han hade kapushongen knuten så man såg inte mycket. Han försvann in i en butik och kom ut med ett paket.

98003694_10157680781017620_1726554463327485952_o.jpg


Här, det här ska du få. Det är bara något litet, inget dyrt men bara för att det var kul att se dig. DÅ gick det upp ett Liljeholmens, en klasskompis....

Nu är det nattedags, för jag är övertrött pga mysko sömnrytm för närvarande.
 
98090953_10157680921567620_5308456329474473984_o.jpg

Om han bara visste hur rätt han träffade, inget märkvärdigt, inget dyrt. Men oj, vad det passar in här hemma, bland mina andra underliga and(e)liga ting. :heart

Sååååå fiiiiin! och så glad blev jag. :heart
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp