Kalk och mineraler för betesmark

Fast du skrev att det var förbud att gödsla betesmark.
Om man har åtagande ja. Det svaret var var inte heller till TS utan till tanten, eftersom jag utgick från att hon gödslat åkermark.
Bete och åker är inte samma sak.
Men ditt problem verkar vara att jag svarar i tråden öht.
 
Men ditt problem verkar vara att jag svarar i tråden öht.

Nä problemet var det att det framkom inte föränn jag påpekat det att det är förbjudet om man har åtagande/ miljöstöd vilket du missade helt utan skrev att det var förbjudet att gödsla betesmark vilket inte är sant.
 
Nä problemet var det att det framkom inte föränn jag påpekat det att det är förbjudet om man har åtagande/ miljöstöd vilket du missade helt utan skrev att det var förbjudet att gödsla betesmark vilket inte är sant.
Det är helt enkelt begreppsförvirring. :)

Det vi i dagligt tal kallar för bete kan vara något annat i fackspråket.

"Betesmark" är en beteckning för viss slags mark - i myndighetsspråk.
 
Nä problemet var det att det framkom inte föränn jag påpekat det att det är förbjudet om man har åtagande/ miljöstöd vilket du missade helt utan skrev att det var förbjudet att gödsla betesmark vilket inte är sant.
Nä, det var utrett redan innan ditt andra inlägg.
Men eftersom du upprepat är otrevlig mot mig (inte bara i denna tråd) föreslår jag att du sätter mig på ignore.
 
Nä, det var utrett redan innan ditt andra inlägg.
Men eftersom du upprepat är otrevlig mot mig (inte bara i denna tråd) föreslår jag att du sätter mig på ignore.

Ja men inte innan mitt första inlägg och det var därför jag gick in i tråden, du hade fel och det är väl bra om jag förtydligade vad som gällde så andra som kommer in får veta, och otrevlig här?? och var annars??, ledsen men jag har aldrig sett dig förut, varför ska jag ?? sätta dig på ignore för att jag rättar en felaktighet skriven av dig?
 

Liknande trådar

Hundhälsa Är det någon som vet hur man räknar ut kaloriintaget baserat på färskfoder? Vår veterinär vill att vi räknar ut Ascots kaloriintag...
Svar
11
· Visningar
907
Senast: Lisalei
·
Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
320
Fritid Jag ska leta efter ett hotell en vecka och har alltid använt booking.com utan några problem, men den senaste tiden har klagomålen...
Svar
10
· Visningar
668
Senast: Tuvstarr
·
  • Artikel
Radannons Hej! Jag är en tjej som fyller 16 år i Maj. Jag letar efter något ställe där jag kan jobba lite extra på helger och lov. Främst i...
Svar
0
· Visningar
400
Senast: Ise
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Barn och djur
  • Gryta och matberedare
  • Det sjukaste har hänt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp