Bukefalos 28 år!

Kalla Fakta granskar svensk travsport

Sv: Kalla Fakta granskar svensk travsport

Jag är såå besviken på RIX FM, som lånar sig till sånt här djurplågeri.
De har dragit igång en riksomfattande tävling för att få vanl. svensson(som inte begriper hur det går till bakom kulisserna ) att köpa andelar i travhästar och tävla mot varandra.
Jag har lyssnat på detta gäng i bilen i 10 år,Men nu är det slutlyssnat,när även Roger & Titti spelar med i samma djurplågeridivision.
Gert vet jag har sedan länge ägnat sig åt misshandel på travbanorna-------men han är opåverkbar.
Titta på Kalla Fakta sönd. 19.20 så förstår ni vad jag menar .
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Hyllningarna till fyraårige Readly Express efter segern i Svenskt Travderby vet inga gränser. Men till superstjärnan Varenne är det en...
Svar
0
· Visningar
301
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Hagmyren tar travet till centrala Hudiksvall. Lördagen 28 februari kommer ”Centrumtravet” att avgöras på Kattvikskajen i Hudiksvalls...
Svar
2
· Visningar
577
Senast: Snowball
·
  • Artikel
Hästnyheter Överdomstolen friar proffskusken Conny Lindblad som stängdes av i tre månader efter det omdiskuterade provloppet på Jägersro. – Jag var...
Svar
0
· Visningar
496
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Bröt ihop efter att hans häst vunnit försöket - känslorna tog överhand Commander Crowe vann sitt försök till Elitloppet. Då brast det...
Svar
0
· Visningar
685
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp