JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Tassavtryck i hjärtat
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet.
Han levde ett långt och lyckligt liv...
Startad av cassiopeja
13 Mar 2023
Svar: 6
Visningar: 2 387
Dagbok
Kill my darlings
Dagbok Jag lyckades få en konsultation hos en efterfrågad hälsoperson som är expert på kvinnohälsa. Det var väldigt givande! Trots att jag...
Startad av cassiopeja
18 Apr 2019
Svar: 23
Visningar: 3 682
Dagbok
Varg dödade två minihästar i hage
Hästnyheter Två minishetlandsponnyer, ett sto och ett föl, dödades av varg natten till lördag. ...
Källa / Läs mer...
Startad av Gunnar
18 Aug 2014
Svar: 19
Visningar: 2 324
Hästnyheter
En tragedi
Dagbok Det var fredag kväll. Klockan hade blivit halv sju och hon var äntligen på väg hem från jobbet. Hon var bara 18 år, men hade lyckats få...
Startad av cassiopeja
29 Apr 2015
Svar: 0
Visningar: 859
Dagbok
OS-trådar?
Bukefalos Ja, så tänker jag också, efter att ha tänkt efter lite. Om det blir mkt svenskt i nån gren kanske det naturligt blir en egen tråd också.
Rosett
Onsdag kl 21:21
Led-halsband som funkar
Övr. Hund Har samma och är inne på 3.e säsongen nu. Gillar att de är så pass breda att de inte försvinner ner i pälsen.
farin
12 minuter sedan
Svar: 12
Visningar: 173
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Ja jag menar det, vad ska jag göra liksom? Bära honom 300 meter tills vi är utom räckhåll?
Som sagt jag tror att det här är personligt...
Exile
33 minuter sedan
Svar: 1 667
Visningar: 125 224
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Senast jag var i Sthlm för att hämta fiskar och akvarium så konstaterades det snabbt att bara en kampfiskhona var vid liv... Och tyvärr...
Red_Chili
19 minuter sedan
Svar: 1 901
Visningar: 66 312
Djur
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Hörrni, att premien höjs vid nytt försäkringsår är en sak - men brukar verkligen självrisken höjas? Är det vanligt?
Edit: har visst...
Frokennordberg
45 minuter sedan
Svar: 1 783
Visningar: 97 763
Katt
Bukes bokcirkel nr 3
Kultur Här hittar du lite info om varje bok;
Binas historia av Maja Lunde
Tre berättelser ur olika tidsåldrar vävs ihop till samma slutsats...
Startad av stjarnhimmel
3 Jan 2026
Svar: 15
Visningar: 685
Allmänt