Kallblodsutställning Gällstad

C

cliria

Är det någon här som ska vara med på kallblodsutällningen i Gällstad den 6 september?

/ cliria som är nyfiken på om det dyker upp fler bukefalister
 
Jag ska vara med! Ska visa fjordstoet och hennes fölis :love: Förutom dem ska jag visa ett fjordsto åt en annan. Ska bli jättekul!

Vad har du för häst?

//Sofia
 
Vad kul..
Jag ska visa min 2-åriga bruksnordis :love:
Finns lite kort på henne där nere *pekar* om du är intresserad :D
 
Vad roligt! Jag tittade i fotoalbumet. Fina hästar allihopa :love: Vilken är din?

//Sofia
 
Det är Lovis som är min egen. Ska ha med den lilla gula, Paulina till Gällstad också :D
Synd bara att sommarbetet har satt sina spår på magen, de är allt lite tjocka :o
Måste kika på dina hästar, finns det bild på dem i länken i din profil? jaja kikar där iaf *nyfiken*
 
Jag kan inte annat än säga att våra har lite väl stora magar också :D :o Jag ska hålla utkik efter dina hästar :)
 
Då är man inte ensam om att ha runda hästar då :smirk:
Får bara hoppas min lilla klant slutar halta, såg för nån dag sen att hon markera på ena frambenet :(
Men men hon får åka med i vilket fall som helst..
 
Våran lilla Brizing har också börjat halta, inget roligt alls. Det är bara att hoppas det går över tills på lördag :crazy: Men åker gör vi, hur som helst :)

Lycka till föresten!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan https://www.malgretout.dk/edition-77-dyrlaege-og-overdommer-staevneformatet-skal-simplethen-laves-om/ Fick upp detta artikel i mitt...
Svar
2
· Visningar
126
Senast: Lingon
·
Fritid Det är nu klart att jag flyttar till Åland. Ska jobba i Kastelholm. Letar bostad och har ställt hunden i kö på hunddagis i Jomala. Nu...
Svar
4
· Visningar
584
Senast: Otherside
·
Skola & Jobb Själv har jag sökt två olika kurser för att jobba med skrivprojekt. Sen har jag sökt en kurs om brödbakets kemi . Alla är på distans...
Svar
17
· Visningar
426
Senast: co-SMAD4
·
Hästvård Hejsan, Jag klippte min häst i september, ja brukar klippa henne och pälsen brukar inte växa super snabbt men nu har den verkligen inte...
Svar
1
· Visningar
522
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp