Status
Stängd för vidare inlägg.
Så blev det skitkallt istället. Letade upp rånarluvan, vilken grej! Perfekt för mina ömtåliga bihålor. Grönt kort uppskrivning för Kajsas matte idag. Hoppas det går vägen så vi kan tävla ihop i vår. Efter en lugn vecka blev det plötsligt vattenläcka idag. DET var kallt att leta efter däremot, och inte lyckades vi hitta den heller, så nu har vi bett om hjälp både i tidningen och lokalradion. Det var min första direktsändning, innan har de kunnat klippa lite. Nu går det inte göra något i natt utan vi får vänta på dataloggrarna, så får vi se vad morgonens avläsning säger. Nu får vi sitta i soffan o värma oss resten av kvällen.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här året borde ha varit ett av de eller rentav det allra bästa året i mitt liv. Med en pigg och glad unghund, med åldern inne för...
2
Svar
21
· Visningar
3 932
Senast: Takire
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ibland funderar jag på att sadla om, människor. De är väldigt intressanta. Det kan liksom komma ut vad som helst ur munnen på dem. Idag...
Svar
0
· Visningar
186
Senast: indra2012
·
Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
4 020
Senast: Lilahnee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp