Kamera motsvarande mobilens

pollex

Trådstartare
Jag står i begrepp att skaffa en kamera, utöver mobilens. Jag har en relativt ny iPhone, och vill att den nya kameran ska vara minst lika bra som telefonens - men det behöver inte vara en värsting (till tillhörande värstingpris :p). Jag tänker dels på bildkvaliteteten, men också på andra aspekter som snabbhet etc. Det är ytterst osannolikt att jag kommer att ge mig på något mer avancerat än autoinställningar och jag fotograferar mest barnen. Vilken kamera borde jag skaffa?
 
Tänker du dig en kompaktkamera eller systemkamera? Och hur stor får kameran vara?

Bra frågor, jag som tyckte jag täckte in det mesta, men en del hade jag visst bara i huvudet :D. Jag tänker kompaktkamera, oxh liten och smidig - så att man kan ha den med i fickan!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
390
Senast: sthu
·
IT & mobiler Så. Mobilen död och jag behöver köpa en ny direkt, typ imorgon så fort affärerna öppnar... Jag vill såklart inte byta ner mig till en...
Svar
7
· Visningar
1 051
Senast: Trott
·
IT & mobiler Min Nikon D3000 (5 år gammal) säger att den behöver service för att det är fel på någonting med autoinställningarna. Det verkar gå att...
Svar
5
· Visningar
718
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har varit iväg på ett fyradagars yogaretreat. Har aldrig varit på något liknande förut, men wow vad härligt det var!! :love: Temat...
Svar
0
· Visningar
439
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp