Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det kan man nog, ring och fråga! Fråga också vad det är för dimension på hjulen. De ser för klena ut för t ex maraton på bilden, man bör ha åtminstone mopedhjul eller dylikt.
Hej
Både sele och vagn passar utmärkt till shettisar. Som föregående skriver så kan hjulen inte rekomenderas till maratonkörning. Men dom kan lätt bytas ut mot stabilare hjul.
HAr du kikat på bukes annonser? Jag har shoppat både sele och vagn här. Man får leta rätt länge men sen dyker någonting vettigt upp och då får man vara snabb. JAg har handlat både och ponny och häst.
Jag gillar den där vagnen jätte mkt.. Den ser så liten och gullig ut.. Är den bra? Billig är den ju också.. Vi har precis skaffat en begagnad roslagsvagn.. Jag har cokså en sele ifrån equilex, standardselen..
Den vagnen har jag!! Tyvärr har jag inte kunnat prova den än pga min sele in funkar.... ..... alltid är det något.
Men den verkar kanon att köra dressyr i och prec. vilket jag håller mig till än så länge.
Var glad över att du får köra Roslagsvagnen istället. Den är tålig och går även att köra i skogen och maraton med!!! Skulle aldrig köpa en sulky att köra i om jag inte höll på med trav. Jag har sett en roslagsvagn efter att en shettis skenade med den i och ur diken och det enda som behövde göras med den var att be Anders göra nya skaklar!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller.
Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.