Kan det här verkligen stämma?! Dyon-träns för ca pris 595?

Altså ett vanligt Dyon träns med engelsk nosgrimma + achen kostar ca 1500 kr.
Så det låter konstigt att det du såg var så billigt men du sa ju att det var ett pullar träns, det är ju lite "ute" med sån nosgrimma nu så dom kankse rear ut dem ;) maybe
 
NIX, det är inte en utgående produkt. Tvärtom, det är deras nya träns som kostar det priset. Finns både med aachengrimma eller kryssgrimma.
 
Priset stämmer! :idea: Dessutom ingår tyglar till tränsen...
Tror att den kollektionen inte är av så bra kvalite som de andra från Dyon :confused:
 
Nej, det stämmer. Glengordon Collection heter den, lite billigare träns och annat, inte lika bra kvalitet som andra Dy'on träns, men säkert bättre än h**ks... :smirk:
Finns en tråd om dom här redan, jag frågade för några dar sen. :)
 
Någon som köpt dessa träns ännu och som kan berätta hur de verkar kvalitetsmässigt? Hurdana, vilken tygelmodell, är de tyglar som följer med? Tycker de verkar fina även om jag egentligen vill ha med silverspännen. Och priset är ju helt ok! :)

//jo7 :bump:
 
GG-collection har inte kommit ut i butikerna än, så det är ingen som har hunnit prova, men förmodligen kommer de nästa eller näst-nästa vecka.
 

Liknande trådar

Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 583
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning jag letar efter både träns och kandar men hittar ingenting jag verkligen vill ha, jag har ingen lust att lägga flera tusen på både träns...
2
Svar
27
· Visningar
5 529
Senast: Hedwig02
·
F
Avel ja då va de dax, jag har äntligen bestämt mej, nu blir de en betäckning för mitt sto till våren. Men tankarna snurrar, kunde inte...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
8 274
Senast: QuickStar
·
Utrustning Köpte en ny förbygel med resår på Globen.Men när jag kom hem så var det inte samma nyans som på det gamla tränset.*hör o häpa* :eek...
Svar
12
· Visningar
1 351
Senast: Oidi_pus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp