Kan du tänka dig att inte flyga nästa år?

Tänk så många konferenser och möten som man tidigare flugit till nu genomförs digitalt. Tror och hoppas att det håller i sig även när detta är över.

Jag håller med till del. Men det är också många möten och arbetsuppgifter som inte blir alls, vilket ger en nästan total nedstängning av ekonomin. Så dyr utbildning och reklam för distansarbete.
 
Jag märker att jag inte hade tillräcklig fantasi i min förutsägelse...,

8 Okt 2019
Jag är helt säker på att flyget kommer att vara tillgängligt 2020 och vara på väg mot den fördubbling som industrirepresentanter själv säger ger "huge benefits for the world."
Lite svårt att förutsäga en pandemi dock.
 
Flygstoppet suger. Framflyttat giftermål och min bättre hälft fast på andra sidan planeten på obestämd tid.

Suger suger suger!

😭

:heart

En nära anhörig har också sin nära vän/partner i en annan världsdel. Hen bodde kvar i London (där de bodde tillsammans senast) och skulle kommit hit runt påsk. Nu blev det inte så utan istället fick hen åka tillbaka sitt hemland på andra sidan fucking klotet, utan en chans att kunna ses och säga hej då ens.

En nöjesresa kan jag lätt avstå, men när det här kommer så plötsligt och skiljer människor åt känns det så grymt. :(
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
21 636

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp