Relationer Kan han kasta ut mig?

Zewz

Trådstartare
OM han blir aggressiv och våldsam, har du nånstans att ta vägen då, och kommer du I SÅ FALL att polisanmäla?

Jag tänker att en plan som du tänker ut på förhand, kan vara bra att ha.
Jag har absolut flera platser som funkar om det skulle skita sig. Både med och utan barn.
Både den nya väldigt omtänksamma karln erbjuder sitt hem till oss allihopa, och mina föräldrar verkar denna gången förstå allvaret och föreslog att vi kommer till dom.
Och ja, rör han nån av oss så vänder jag upp himmel och jord, lita på det. Men jag tror faktiskt inte han gör det.

Jag har absolut flera platser som funkar om det skulle skita sig. Både med och utan barn.
Både den nya väldigt omtänksamma karln erbjuder sitt hem till oss allihopa, och mina föräldrar verkar denna gången förstå allvaret och föreslog att vi kommer till dom.
Och ja, rör han nån av oss så vänder jag upp himmel och jord, lita på det. Men jag tror faktiskt inte han gör det.
Jag skulle ändå vara väldigt vaksam. Vid minsta obehagskänsla i magen måste du dra. Det är nu som det är som farligast för dig.

Zewz

Trådstartare
Ännu några veckor avklarade. Räknar ner tills jag får mitt hus. Handlar på mig grejer och möbler och förvarar på jobbet (som ligger 200 meter från huset).
Exmaken håller sig lugn. Lite dippar i humöret men inga utbrott.
Jag köper en ny MC imorgon. Fått livslusten tillbaka.
Jag ser fram emot de bästa sommarmånaderna i mitt liv :heart

Ännu några veckor avklarade. Räknar ner tills jag får mitt hus. Handlar på mig grejer och möbler och förvarar på jobbet (som ligger 200 meter från huset).
Exmaken håller sig lugn. Lite dippar i humöret men inga utbrott.
Jag köper en ny MC imorgon. Fått livslusten tillbaka.
Jag ser fram emot de bästa sommarmånaderna i mitt liv :heart
Jag har sällan sett fram mot en vilt främmande människas separation så mycket.
Heja dig!

Åh @Zewz tack för uppdateringen! Var rädd om dig och håll oss fortsatt uppdaterade. Snart är du fri :heart.

Ps. Snälla var försiktig med MC:n! Minns din förra olycka som lät så fruktansvärt läskig.

Zewz

Trådstartare
Det har gått en månad sen sist! Herregud vilken tid jag lagt bakom mig. 18 dagar kvar nu. Det mesta är färdigt att bara flytta rakt in i huset. Möbler är monterade, lådor packade med tydliga instruktioner på utsidan :D Garaget på mitt jobb ser ut som en möbelaffär :angel:
Allt är ordnat med banken, försäkring tecknad, bredband och tv fixat. Ska fixa med elavtal nu.
Exmaken har sina upp- och nergångar, men har mjuknat i sin bestämdhet kring min nya bekantskap, så vi kan få ses nu, om vi gör det lite snyggt :love:

Hästdiskussioner nu

Övrigt-diskussioner nu

Dagbok

• En dag till utan familjen

Radannonser

Hästnyheter

Bukefalos