Kan hen kräva mig på pengar?

Tänk lite logiskt, det enda skälen att denne person vill att du ska avisera är att ha något att anmärka på, vilja kontrollera, vilja ha kontakt, avsiktligt låta bli att hämta ut och liknande. Jag kan inte se ett enda legitimt skäl för att du skulle behöva tala om att du skickar en nyckel som personen begärt att få tillbaks/du inte behöver längre.

Strunt i personen fram tills du får inkassokrav åtminstone, får du det så bestrid kravet.

Ja det är vad jag tänker göra!
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 964
Senast: mars
·
Juridik & Ekonomi Jag har en vän som hamnat i en svår situation som jag vill försöka hjälpa, dels är hen allvarligt sjuk, (kan till och med vara dödligt)...
Svar
6
· Visningar
1 802
Senast: astilbe
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 649
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 049

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp