Kan inte komma på.artist

Seabaz

Trådstartare
Minns bara en mening

Typ "nobodyyyyy knooooows.... nobody......"


That it. Vem liksom?
Kvinna.
Möjligtvis från idol?
 
Den här tråden fick mig att tänka på en låt och det enda jag mindes var just "nobody knows where.... nobody knows". Efter en timmes letande insåg jag att det jag sökte var ett nio sekunder långt klipp från greys anatomys musikalavsnitt när Callie sjunger 😂
 
Den här tråden fick mig att tänka på en låt och det enda jag mindes var just "nobody knows where.... nobody knows". Efter en timmes letande insåg jag att det jag sökte var ett nio sekunder långt klipp från greys anatomys musikalavsnitt när Callie sjunger 😂
Nu hittade TS men jag tänkte direkt på denna textsnutt när TS skrev också för det är väl även signaturmelodin till de första säsongerna? Cosy in a Rocket :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej jag är en 30 årig kvinna som har svårt att få jobb jag söker allt möjligt och går nästan aldrig vidare i rekryteringsprocessen för...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 062
Senast: Masqueradee
·
Kultur Ooh allvetande buke-orakel, vars hänger de seriösa banden? Varken jag eller sambon vill använda Facebook, men vi kanske måste i det här...
Svar
2
· Visningar
484
Senast: skiesabove
·
Mat HUR förvarar man morötter - i kylskåp i typ en vecka? Jag älskar morötter; råa, rivna, i mat, kokta, you name it. Köper påsar med...
Svar
19
· Visningar
1 369
Senast: Sharpless
·
Mat Jag har ett fysiskt ansträngande sommarjobb. Utomhus. Det är 1000 grader varmt och vindstilla där jag jobbar. Fullt påklädd i svart för...
Svar
12
· Visningar
1 303
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp