Kan inte se videoklipp?

gul_zebra

Trådstartare
Försöker kolla videoklipp från Idol på tv4s hemsida... Men det funkar inte. Funkar nere på mammas dator gör det men inte här. Inte hittar jag nåt på idolsidan heller om hur jag ska bära mig åt.

Jag ser reklamen, sen laddar den och så står det klar. Inte ett jota händer. Trycker jag på play så laddar den om och så händer inte ett jota igen.

Printscreenade nyss;
idol.jpg


Vad är det som är fel och vad ska jag göra för att få det att fungera?
 
Sv: Kan inte se videoklipp?

Har kollat SVT också och där funkar det inte heller. Sidan laddar, det står klar men sen hänger inget mer.
SVT funkade när jag laddade hem realplayer men det vägrar funka i wmp (version 10 har jag), precis som tv4s idolsida, som inte vill funka i realplayer heller...

Någon?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
222
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 557
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 324
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 634
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp