Kan inte sova...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hopplöst. Har försökt sen 22, men just inatt verkar hjärnan inte vilja stänga ned sig.

Börjar grubbla på om jag bör galoppera mera med hästarna. Typ enligt det här systemet;

https://nouw.com/saraljunghast/konditionstraning-33267697

Går ju att variera på ridbanan, grusvägar, stubbåkern, med vagn, vid longering etc. 6 veckor är en rätt kort tid och det skulle vara intressant att se vilka framsteg som gjordes.

Samtidigt är de vansinnigt fina just nu, så jag borde, mtp tidigare experiment, fortsätta som jag gjort hittills. Typ.

Nu ska jag göra ett nytt försök att sova och se vad för spännande idéer som hjärnan kommer på istället. :meh:
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 938
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 381
Senast: Calmiche
·
  • Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
8 023
Senast: Dimmoln
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (Ni som kommer ihåg något av mina tidigare dagboksinlägg i år bör varnas om att jag kommer skriva ett typ precis likadant gnällinlägg...
Svar
4
· Visningar
1 971

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp