Kan inte spela upp film i datorn...?!

M

majjijann

Har laddat över en film från mobilen till datorn, men jag kan inte öppna den. Får då ett felmeddelande som lyder:

Det går inte att spela upp filen. Media Player stöder eventuellt inte den aktuella filtypen eller den codec som användes för att komprimera filen.

Vad göra? Filmen är i ett filformat som heter 3gp (?) och jag försöker öppna den i Windows media player.
 
Sv: Kan inte spela upp film i datorn...?!

efter lite googlande, så läste jag att kan du prova öppna den med videospelaren VLC (videolan.org), eller nyaste quicktime
 
Sv: Kan inte spela upp film i datorn...?!

Jag har ännu inte stött på ett enda filmformat som inte VLC kan spela. Så ladda hem VLC är min rekommendation. Det är gratis.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på och blir galen. Ska föra över bilder till datorn från min iPhone 7. Tidigare när jag anslutit USB-kabeln har jag fått...
Svar
18
· Visningar
1 481
  • Låst
Tjatter Välkommen till Halloween Hollow! Platsen där det ena kvarteret pyntas mer skräckinjagande än det andra. Varje år hålls en tävling där...
49 50 51
Svar
1 003
· Visningar
24 799
Senast: Niyama
·
IT & mobiler Jag håller på att bli (är) vansinnig. I över en timme har jag försökt få över bilder från telefonen till datorn. Det går inte...
Svar
2
· Visningar
502
Senast: Shaggy
·
IT & mobiler Jag råkade filma i för stort format och datorn kan inte med de gigantiska filerna. Har försökt hitta nånstans att banta dem men de enda...
Svar
5
· Visningar
1 238
Senast: Corax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp