Kan inte surfa på buke i privat fönster

Pancakes

Trådstartare
Tidigare har jag kunnat surfa på buke i privat fönster men nu idag så funkar det inte längre. Jag får upp felmeddelande med ”Certificate Error”. “There is an issue with the SSL certificate of the server you are trying to contact” står det. Gäller för både Safari och Chrome.
 
Tidigare har jag kunnat surfa på buke i privat fönster men nu idag så funkar det inte längre. Jag får upp felmeddelande med ”Certificate Error”. “There is an issue with the SSL certificate of the server you are trying to contact” står det. Gäller för både Safari och Chrome.

Låter som lokalt fel. Surfar från privat läge i detta nu (Chrome), fungerar fint. Även i IE.
 
Fungerar för mig också. I alla fall i måndags. Kan prova igen sedan kom jag kommer ihåg.
Något virusprogram som blockerar dig från att hämta nytt certifikat?
Eller om det är just det att den inte kan läsa certifikatet i privat läge? Borde i så fall räcka att logga in en gång i vanlig men det. Ill man ju kanske inte.
OBS! Ovan är rena gissningar, inte baserat på erfarenhet/kunskap.

Jag tror jag haft problemet någon gång och provat byta till explorer som webbläsare den dagen. Sedan funkade det gången efter..
 
Fungerar för mig också. I alla fall i måndags. Kan prova igen sedan kom jag kommer ihåg.
Något virusprogram som blockerar dig från att hämta nytt certifikat?
Eller om det är just det att den inte kan läsa certifikatet i privat läge? Borde i så fall räcka att logga in en gång i vanlig men det. Ill man ju kanske inte.
OBS! Ovan är rena gissningar, inte baserat på erfarenhet/kunskap.

Jag tror jag haft problemet någon gång och provat byta till explorer som webbläsare den dagen. Sedan funkade det gången efter..

Det funkade igen senare på dagen :)
 
Hur får man upp ett privat fönster? :o Vet att det finns men lyckas inte...

Beror på vilken webbläsare du har. Jag har firefox och har gjort en inställning så att jag alltid surfar privat. Den öppnas automatiskt i privat läge i och med att jag öppnar webbläsaren och öppnar jag en ny flik är den också privat automatiskt.
 
Beror på vilken webbläsare du har. Jag har firefox och har gjort en inställning så att jag alltid surfar privat. Den öppnas automatiskt i privat läge i och med att jag öppnar webbläsaren och öppnar jag en ny flik är den också privat automatiskt.

Jag har Chrome. Tror jag :o Ska kolla på hemmadatorn då jag slutat jobbet...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
169
Senast: 95johsv
·
Relationer Spinoff från dejtingtråden.... Enligt en nyare forskningsrapport utförd i Norge så är det ett vanligt fenomen att kvinnor söker en...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 294
Senast: sorbifolia
·
Hundhälsa Hejsan! Har en 8 månaders tik som började halta på sitt vänstra framben efter lek med andra hundar där några ska ha sett henne krocka...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 849
Senast: Fetaost
·
Kultur Jag har inte skrivit på engelska eller inte akademiskt på ett antal år. Funderade på om jag fortfarande kan skriva öht. Satte mig ner...
Svar
14
· Visningar
1 596
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring - igen
  • Kattbilder #9
  • Trixtråden

Hästrelaterat

  • Vanvård ridskola råd.
  • zitch vet pour-on
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

Tillbaka
Upp