Status
Stängd för vidare inlägg.
B

brodway

jag vet att jag ska testa mig för ev graviditet men ville bara höra med er lite snabbt.. Jag måste testa med blog och inte urin därför det är något som går i släckten som gör att vi inte kan plussa på urin samt att vi har mens genom hela grav..

Men jag börjar bli lite smått fundersam då min mage svällt, hugg i revben samt en ihållande smärta i höften..
slänger in bild så kanske ni kan se något och säga vad ni tror ialf :)

och förlåt för stora bilder men jag har försökt länka men förstår inte hur man ska göra.

jn006.jpg


jn008.jpg


jn007.jpg
 
Sv: kan jag?

Ja, det ser ju ganska misstänkt ut ja! Det ser ut som om du borde ha gjort ett test för ett tag sedan ärligt talat ;)
 
Sv: kan jag?

upps:crazy:

jo jag vet men det här med att min släckt aldrig plussat på urin samt att de har haft mensen genom hela graviditeten var inget jag visste om sedan tidigare. Jag fick redan på det bara för ett litet tag sedan då jag samtalade med mamma och kom in på ämnet.

Har innan testat med rfsu men då neg samt haft mens så jag har aldrig reflekterat över att det skulle varit något. Men om det nu skulle vara något litet där inne så är det alltid välkommet.

Men har bokat tid hos läkaren den 4 mars så då vet jag säkert :)

tack!
 
Sv: kan jag?

Men bara för släkten inte plussat med urin betyder det väl inte att du inte heller gör det?

Och jag tycker oxå som nevin att det ser ut som du skulle gjort ett test för rätt länge sen, det ser ut som svullnaden försvunnit och det nu är magen som växer och på mig blev det så runt v.14
 
Sv: kan jag?

tack för att ni vill svara på mitt inlägg :)

självklart så behöver det inte betyda att ja inte skulle kunna plussa på urin, men det var bara något jag drog upp som en "grej"

Jag har ju som sagt testat med vanliga test ca 11 ggr kanske om min räkning går ihop rätt och samtliga har varit neg.

Men en sak jag funderar över är just att brösten ska väl växa och ömma? Mina gör inte :confused:

Har kännt hugg i revbenen,som "muskeldrgning" i magen samt en smärta i höften som håller i sig.. Men ingen direkt graviditets symtom som brukar vara illamående växande bröst osv..

Finns det möjlighet för barn att placera sig långt bak i magen så att en graviditet mage inte skulle bli så där "stor" om ni förstår?

Tack!
 
Sv: kan jag?

Kolla i gravidmagetråden på typ sista sidan, minns inte vem det var som la ut sin mage i v.33 och den syns knappt. skulle man inte veta att det var en bebis där inne skulle man aldrig ana att hon är gravid!

Jag mådde aldrig illa när jag var gravid, men brösten växte efter ett tag. Men det gör det ju inte på alla, min kompis gick upp en bh storlek och jag slutade med bh när jag växte ur c-kupan jag köpte på 3 dagar ;)


Ingen gravidiet och förlossning är den andra lik, varje är unik!
 
Sv: kan jag?

min mage v 33... :smirk:

th_P2180386.jpg


Nu har jag ju vetat hela tiden.

Det är bra att du har bokat tid.
 
Sv: kan jag?

nu har jag fått in nya bilder p min mage.. magen har blivit större än sist och jag ska ringa imorgon och fråga efter en närmare tid. men skulle jag nu inte vara gravid vart kommer då min stora mage ifrån?
och återigen förlåt för stor bild.

Någon som vet?


mage005.jpg
 
Sv: kan jag?

Nu har jag ju inte haft de symptomerna som dig, men min mage ser ut som din på första inlägget :o och vore jag gravid med den så har jag lyckats gå 3-4 månader över tiden också....

:o Så kan det gå när man ändrar sig från att röra sig mycket till att vara mycket stillasittande. Men jag nojjade mig en del ett tag. Så nu blir det att rycka upp sig och äta nyttigare och röra på sig mer.
 
Sv: kan jag?

Hade jag var du hade jag lagt de där 250:- eller vad de kostar att göra privat VUL. (If här i Uppsala) tror du kan få en tid ganska snabbt om du gör det privat.
 
Sv: kan jag?

Nyfiken på hur det gått..

Hur ser det ut när du ligger ner? Min livmoder är lite böjd framåt så då syntes de tydligt.

Min mage ståendes när jag var i v.18
phpau8apa.jpg


Och liggandes
phpa5bw5q.jpg



(Hehe vad kul de är att kolla på bilderna runt v.20 som jag då kommenterat med skit fet ;) )
 
Sv: kan jag?

knapp

åxå nyfiken=)

Nu är det ju inte så långt kvar till 4 mars.

Om de inte är nån bebis i den där magen blir jag riktigt förvånad!
 
Sv: kan jag?

Men en sak jag funderar över är just att brösten ska väl växa och ömma? Mina gör inte :confused:

Det är ytterst induviduellt! På mig ömmade brösten bara någon vecka, lite mer än som när man ska mens. De svullande lite lite men har inte växt alls. Är i v31 nu och har haft samma BH:ar som innan gravideteten..
 
Sv: kan jag?

Du får berätta hur det gått! Läst lite nyfiket i denna tråd o jag tycker din mage ser gravid ut...hoppas det stämmer eftersom du vill det med! :)
 
Sv: kan jag?

*puttar*

Tycker det här är jättespännande.. :D !

Som sagt om det inte är en bebis där vill jag verkligen veta VAD det är?!?!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 221
Senast: __sofia__
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 121
Katthälsa Någon mer kunskap om/erfarenhet av idiopatisk cystit? Ping har haft problem i omgångar sedan i vintras, vi har regelbunden kontakt med...
Svar
9
· Visningar
2 353
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 584
Senast: AlmostEasy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp