Kan man bli arg på det här?

B

BeastieBabe

3900_360.jpg

en sån liten oskyldig rackare va.. :smirk:

har eran hund gjort sådär nån gång?

Min har gjort det när han var en oskyldig valp :angel: han var ensam hemma en halvtimme och förvandlade 1½ toarulle till ett berg av confetti mitt i mamma och pappas säng :crazy: behöver jag säga att dom hittade toalettpapper lite varstans de närmaste veckorna? :D
 
Sv: Kan man bli arg på det här?

Ser tyvärr ingen bild... Men jag antar att bilden visar ett ganska "stökigt" hem... Jo tack, de har man ju varit med om... :devil: Men de finns ju inget som heter bli arg på en valp...;) Dom kan ju få vem som hellst att smälta!
 
Sv: Kan man bli arg på det här?

Jo då, dvärgpinschern är bra duktig på att tugga sönder pappersrullar - fortfarande! :eek: Hon r ju ändå 2 år nu men fasen om hon får tag i en rulle med toapapper.

Fast det är ändå lindrigt i jämförelse med vad greyhounden gjorde igår. DP:n löper, så greyhounden fick vara på nedervåningen och DP:n uppe när vi blev tvugna att lämna dom ensamma hemma. Han blev så ivrig i sina försök att få gå upp och fria att han skrapade sönder hela dörren! :crazy:
 
Sv: Kan man bli arg på det här?

man behöver inte vara valp för att se söt ut när man har sönder saker...:angel:

Im000204.jpg
 
Sv: Kan man bli arg på det här?

En av mamsens JRT töser älskar att plocka ur ludd ur leksaker! Hon blir helt överlycklig om hon får ett litet gosedjur att pyssla med, sedan har hon slaktat det på max 5 min:D

Hon blir två nu i år...
 
Sv: Kan man bli arg på det här?

BeastieBabe skrev:
3900_360.jpg

en sån liten oskyldig rackare va.. :smirk:

har eran hund gjort sådär nån gång?

Min har gjort det när han var en oskyldig valp :angel: han var ensam hemma en halvtimme och förvandlade 1½ toarulle till ett berg av confetti mitt i mamma och pappas säng :crazy: behöver jag säga att dom hittade toalettpapper lite varstans de närmaste veckorna? :D
hmm, sånt gör min best till hundvalp varje gång ja lämnar henne hemma! :D inte så kun heller när hon bet sönder min pappas säng som var nästan helt ny....:angel:
 
Sv: Kan man bli arg på det här?

Bah, toapapper är en sak
Då skulel ni ha sett när (ompalceings) tiken hade fått upp skafferidörren och slitet ner 2½ kilo mjöl, kaffeburk, 5 kilor makaroner, 2 kilo med socker över hela rummet - dessutom had e både hon och valpen pinkat i det......

Då vart hon billig kan jag lova!
 
Sv: Kan man bli arg på det här?

Min kompis Powder puff valp som bor här under dagarna hade tagit sig an posten en dag upptäckte jag när jag var hem på lunch :smirk:
Hallen var full av f.d räkningar & viktiga anställningspapper...
Tur att man kan beställa nya ;)
 
Sv: Kan man bli arg på det här?

När vi hämta hem valpen var han en riktig sabotör^^^
Eller?

han rota i mammas väska efter läkerol. Mumms kan äta upp hela paketet (Inte pappret)
Och hon har läppsyl med, godis! :p
Åhh, glasögon ! (Tuggar bara sönder plasten, glasen lämnar han..)

Sedan har ha tuggat sönder tapeten vid hans korg. :rofl:
 
Sv: Kan man bli arg på det här?

Våran hund var sjögrön när han var yngre.. :eek: :eek: :mad:

En gång hade jag dock kunnat strypa honom. Han hade varit ensam ca 2 timmar och när vi kom hem hade han- håll i er nu..

* Bitit sönder alla skor, gjort kaffeved av skostället. Slitit ner alla jackor från klädhängaren, krafsat sönder ytterdörren och pissat på golvet.

* Varit uppe på köksbordet och rensat sockerskålen som låg i 1000 bitar på golvet och rivit ut soppåsen.

* Tuggat på soffan och fåtöljerna, skitit på mattan, rivit ner gardinerna och vält ner alla blommor från fönstret. Slaktat palmerna i vardagsrummet och hallen.

* Lyckats stängt in sig i sovrummet, tuggat sönder 75% av våra kläder, tuggat på garderoben, slitit loss dörrlisterna(!), tuggat sönder dom, krafsat sönder dörren, och rivit sönder en bit av tapeten.

Och som pricken över i:t, totaldemolerat våran nyinköpta digitalvideokamera som vi gav 12 000 för 2 veckor innan.

Då var han jääävligt billig kan jag lova... :mad:
Jag förstår fortfarande inte hur han lyckades hinna med allting på 2 timmar.. :confused:
 
Sv: Kan man bli arg på det här?

Waaa! Nu har valpen käkat post igen :devil:
Den här gången var det en utbetalningsavi på några tusen
som blev halvt uppäten...
Valpens ägare såg ut såhär: :eek: :mad: :mad:
Jag (som fick en halv avi) såg ut såhär: :D :rofl:

Men nu ska jag nog ta & spika upp en papperskorg på ytterdörren
så att posten åker rakt ner i den. För jag vill ju trots allt ha min post
hel ;)
 
Sv: Kan man bli arg på det här?

Kompisens schäfer grävde sönder deras dubbelsäng,gjorde kaffeved av furuköksbordet och fyra stolar,slaktade sängkläderna(dun i hela huset),massakerade en BAL med toapapper,två stora påsar kattsand,en soppåse,4 pkt tvättmedel och dessutom pinkade han i högen med toapapper och kattsand.

Min kompis sa att det var nära att deras förhållande brakade då,det var hennes gubbes hund.För att inte tala om hur billig den hunden var just då.
 
Sv: Kan man bli arg på det här?

BeastieBabe skrev:
3900_360.jpg

en sån liten oskyldig rackare va.. :smirk:

har eran hund gjort sådär nån gång?

Min har gjort det när han var en oskyldig valp :angel: han var ensam hemma en halvtimme och förvandlade 1½ toarulle till ett berg av confetti mitt i mamma och pappas säng :crazy: behöver jag säga att dom hittade toalettpapper lite varstans de närmaste veckorna? :D

Gu vilken gullig liten valp!!:love: :love:
Kan jag använda bilden på stallet.se??
 
Sv: Kan man bli arg på det här?

Det där har man vart med om ett par gånger :angel:


*klös klös, bit bit hörs från hallen*

*Intet ont anandes komme rman gående mot ljudet* "Sötnos, vad gör du för nåååååååååååAAAAAAAAAAAAAAAAH! HUNDJÄEVEL!"

*hunden tittar upp med oskyldig min liggandes i en hög med toapapper och tuggar på lite papper.*


Sedan hittar man toapapper överallt minst två dagar fram.


Nåja, han har inte gjort något när han vart själv hemma (peppar peppar) iallafall. Eller han rev väll ner en hatthängare en gång men den har jag rivit ner minst 10 gånger så många gånger som han (å andra sidan har jag inte letat upp en blyertspenna i en ficka och ätit upp) så det kan man inte kalla hans fel, den var bara väldigt ostabil ;)



Heineken: :crazy: Fint välkomnande, kan säga att jag inte skulle vilja varit dig då.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Nu sitter jag här och är skitorolig. Tik, född dec -12, fick första kullen på första löpet, och andra kullen på andra. Jag tog över...
Svar
1
· Visningar
1 016
Senast: Raderad medlem 94602
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
23 907
Senast: Amk
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 079
Senast: cassiopeja
·
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 646
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vi som letar hus
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Sommarföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp