Kan man få faktura från tandläkaren?

Monkie

Trådstartare
Måste söka akut imorgon och räknar med att det kan bli dyrt. Jag har tandläkarskräck och inte varit på väldigt länge. Måste man betala direkt, eller brukar man kunna få faktura? Kommer söka hos privat tandläkare.
 
Du får fråga din tandläkare. Vissa har det,. Andra har inte. Annars betalar man direkt efter besöket.

Lycka till i morgon! Hoppas det går så smidigt det kan gå!

Jag ska också till tandläkaren. Har ett bokat besök sedan tidigare, undersökning, men gissar att det kommer bli fler besök efter det. Är skiträdd för tandläkare, och så går min tandläkare i pension till årsskiftet. Det är väl fan då! :cry: Han är den enda jag gått till sedan mars 2008 och haft förtroende för att inte avboka pga rädsla.
 
Du får fråga din tandläkare. Vissa har det,. Andra har inte. Annars betalar man direkt efter besöket.

Lycka till i morgon! Hoppas det går så smidigt det kan gå!

Jag ska också till tandläkaren. Har ett bokat besök sedan tidigare, undersökning, men gissar att det kommer bli fler besök efter det. Är skiträdd för tandläkare, och så går min tandläkare i pension till årsskiftet. Det är väl fan då! :cry: Han är den enda jag gått till sedan mars 2008 och haft förtroende för att inte avboka pga rädsla.
Hoppas det går bra för dig! För mig gick det okej! Det blev inte så dyrt, 1200, så jag hade råd!
Ska till tandhygienist i mars för att träna.
 
Hoppas det går bra för dig! För mig gick det okej! Det blev inte så dyrt, 1200, så jag hade råd!
Ska till tandhygienist i mars för att träna.
Vad skönt att det gick okej! Alltid bra när det inte blir så dyrt heller! Jag hoppas att det går bra för dig i mars! Att träna kommer göra det lättare också.
Det gick bra för mig! Var nervös som tusan och trodde förstås att jag skulle ha tre miljoner hål, men jag hade inget. Han tog tandsten och så var det klart. 645kr fattigare bara, så det var helt klart överkomligt det också. Och så glad jag var och fortfarande är att jag klarade besöket och att jag inte hade hål, vilket ju gör att det är ett år till nästa gång!
 

Liknande trådar

Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
2 968
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Jag har en nära släkting som har någon sjukdom. Efter 10+ år så har vården fortfarande bara presterat en diagnos där diagnoskriterierna...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 124
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok Jag är stolt och måste få skryta lite och eftersom ingen i vanliga livet känner till mina problem så får ni lyssna på det! Jag har...
2
Svar
20
· Visningar
1 465
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Jag sitter och tittar på antagning.se men är osäker på vad jag ska söka. Var inne på att läsa till journalist men hittar bara enstaka...
2
Svar
36
· Visningar
1 920
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Kattbilder #9
  • Bukekullar 23/24

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp