Kan man hjälpa flyttfåglarna?

fejko

Trådstartare
Här har det varit minusgrader på morgonen de senaste dagarna. Tänker på alla flyttfåglar som precis har anlänt. Kan man hjälpa dem på något sätt? Jag gissar att det inte är någon ide att fylla på fågelborden?
 
Här har det varit minusgrader på morgonen de senaste dagarna. Tänker på alla flyttfåglar som precis har anlänt. Kan man hjälpa dem på något sätt? Jag gissar att det inte är någon ide att fylla på fågelborden?
Jag matar fåglarna än.
 
Här har det varit minusgrader på morgonen de senaste dagarna. Tänker på alla flyttfåglar som precis har anlänt. Kan man hjälpa dem på något sätt? Jag gissar att det inte är någon ide att fylla på fågelborden?
Fyll på, du hjälper många även om du inte hjälper alla.
 

Liknande trådar

Mat Jag har en tetra tomatsoppa som jag tänkte äta en dag snart. Jag älskar tomatsoppa och ris som det serverades när jag gick i skolan (vet...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
2 134
Senast: Ramona
·
Foder & Strö Dotterns D-ponny, arabiskt fullblod, går på lösdrift. Får analyserat hösilage 3 ggr/dag. Fri tillgång på halm halva dygnet ungefär...
Svar
4
· Visningar
763
Senast: mily
·
Fritid Nu är det dags för ytterligare ett favoritprogram. Stjärnorna på slottet drar i gång! Precis som i Så mycket bättre så vet man lite...
Svar
4
· Visningar
442
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Nu ligger det här ännu en dag framåt i tiden, men här är jag en söndag morgon, funderandes på mitt jobb! Jag vill dit, men har precis...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 802
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp