Bukefalos 28 år!

Kan man hyra en frysbox?

Philosophia

Trådstartare
Nu menar jag inte hyra en frysbox i syfte att ha den hemma, utan snarare tvärt om. Pga att jag har begränsat utrymme i köket så får jag inte plats med en särskilt stor frys. Jag tänkte då att det kanske finns företag som hyr ut frysförvaring, ungefär som förråd som man kan hyra.

Någon som vet?
 
Sv: Kan man hyra en frysbox?

Du kanske kan hyra ett sånt där förråd och ställa en frys i? ;)

Jag tror inte det finns någon sådan tjänst, för helt allvarligt tror jag det är extremt liten efterfrågan på det. De flesta stabor springer ju ned på kvartersbutiken om de saknar någon vara för att de inte haft förvaringsmöjligheter till den, och de flesta lantisar som inte har plats med en ordentlig frys i köket ställer den i garaget, uthuset eller liknande.

Och de riktigt matsnobbiga har jag hört inte vill ha någon frys överhuvudtaget. :crazy:
 
Sv: Kan man hyra en frysbox?

Finns det kontaktuttag i sådana förråd då? För jag vill ju gärna att den ska hålla kylan :D.

Ingen aning! Det borde ju vara möjligt att hyra förråd med strömuttag, kan man tycka, även om det säkerligen inte hör till standardutrustning...
 
Sv: Kan man hyra en frysbox?

Jag tror den sista frysboxhotellet för privat bruk dog ut för några år sedan. Läste en tidningsartikel om det för ett par år sedan. Det var visst vanligt förr.
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 361
Senast: Whoever
·
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 238
Senast: __sofia__
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
909
Senast: Bison
·
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 242
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp