Kan man inte söka jobb utan dator?

Fibusen

Trådstartare
Hittade ett intressant extrajobb idag på arbetsförmedlingens hemsida då jag bara jobbar 83% i nuläget. Fyllde i alla som behövdes och sen skulle jag bifoga cv och personligt brev. Skrev ihop lite och sparade som dokument på min telefon, men via länken så går dom inte att hitta? Verkar bara kunna komma åt bilder/ta bilder? Måste jag alltså ha en dator för att kunna söka jobb?!
B86BC87C-0F4D-42DF-B57E-59840E5099B3.png
 
Vad kommer fram om du trycker "bläddra"? Har inga problem med att bifoga dokument från min telefon.
 
Jag kan också bifoga dokument via telefonen. Har dock inte iPhone idag men vad jag minns gick bra med den iPhone jag hade innan. Hur/var har du sparat dokumentet i mobilen? Tror det kanske handlar om att spara det på "rätt plats".
 
Åh, har inte iPhone så nu är jag dessvärre lost! Hoppas att det löser sig.
 
Dokument-appen på bilden är Google docs och det ligger i molnet och inte lokalt på telefonen. Du kan spara ner filerna i Filer genom att klicka på prickarna bredvid dokumentnamnet -> välja Skicka en kopia -> pdf -> Spara i filer. Efter det borde det gå att ladda upp i annonsen (via Bläddra) :)
 
Dokument-appen på bilden är Google docs och det ligger i molnet och inte lokalt på telefonen. Du kan spara ner filerna i Filer genom att klicka på prickarna bredvid dokumentnamnet -> välja Skicka en kopia -> pdf -> Spara i filer. Efter det borde det gå att ladda upp i annonsen (via Bläddra) :)

Tusen tack, nu fick jag iväg det! ❤️ Bara hålla tummarna att dom hör av sig.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 203
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 149
Kropp & Själ Hur gör man? Ja, det kan låta konstigt men jag förstår inte hur man liksom kommer in i snurren. Jag är på ett sätt lyckligt ovetandes då...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 417
Senast: Kirre
·
Skola & Jobb Jag upplever att det nu är färre jobb att söka än när jag sökte jobb i början av året. Så jag funderar på vad mer man kan göra för att...
2
Svar
29
· Visningar
2 765
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp