Bukefalos 28 år!

Kan man pierca hundar så....

Sv: Kan man pierca hundar så....

Det är givetvis helt idiotiskt. I Sverige har jag svårt att tro att det skulle anses vara lagligt för lekmän att pierca. Med bedövning och kanske lugnande hos veterinär, lagligt men vilken veterinär skulle ställa upp på det?
 
Sv: Kan man pierca hundar så....

Givetvis går det. Men frågan till vilken nytta? Jag vet inte ens varför tjurar har ring i näsan.
Hursomhelst så tycker jag detta är lika idiotiskt som att raka av håret på sin hund och sen sätta på den en jävla läderväst för att den fryser.
Kanske ett par små gucci-stövlar också, som den kan straska runt i? Som om den inte har egna fötter byggda för just det ändamålet.
 
Sv: Kan man pierca hundar så....

Tycker det är djurplågeri! Varför ska man börja pierca sina djur? :S
 

Liknande trådar

Hundhälsa Är det någon annan som varit med om samma problem? Bor på en stor gård med cirka 200 kor. Därmed är det MYCKET kodynga, diverse pellets...
Svar
10
· Visningar
894
Senast: hastflicka
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 184
Senast: Skjøldur
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 058
Senast: Amha
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 371

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp